לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תבכה כי מי שגרם לך לבכות לא שווה ת’דמעות שלך


ומי ששוה ת’דמעות שלך לא יגרום לך לבכות..!!

כינוי:  אודה

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


אני הולכת למחנה מחר.. ל3 ימים יהיה כיף (אני מקווה) אז בייי
נכתב על ידי אודה , 4/8/2007 23:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נימאס !!! אני תמיד שם שהם צריכות אותי ותמיד עוזרת שמבקשים עזרה ושאני צריכה אותם?! הם מפנות לי את הגב ... כן תתפלאו גם לי קשה... גם לי לא קל.... ובמקום לעזור לי את צוחקות אלי... ולא איתי(! אם זה מה שאתם חושבות) ואומרות לי בפנים דברים כל כך מעליבים ואני צוחקת איתכם... למה?! למה אני צוחקת איתבכם ולא אומרת לכם שנפגעתי?

אני מקווה שזה יעבור אוהבת את כל החברות שלי את כוווווווווווווווווווווווווווווווולם באהבה עדיה

נכתב על ידי אודה , 3/8/2007 09:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מ-צ-ח-י-ק-!-!-!


איןןןןן לכם מווושג מה הי עכשיו.... אמא שלי קנת שמלה חדשה מהממת.... (באמת..) ואז היא הרגישה צעירה( היא לא כזאת זקנה בת 44) ואז היא התחילה לרקוד עם עצמה וזה היה קורע!!!! והיא לא הסתפקה רק בזה היא התחילה לרקוד איתי ועם אחותי וזה היה פשוווט קורע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני ונופר (אחותי) על הרצפה אני בוכה מצחוק!!!!! זה היה פשוט קורע!!!!!!!!!!!!!!!! מצחייק!!!!!!!!!!!!! ואז היא ראתה שאני ואחותי לא משתפות פעלוה אז היא לקחה את דודה שלי(אחותה) והתחילה לרקוד איתה ואני מרוב צחוק נפלתי מהכיסא!!! זה היה מצחיק!!!!!!!!!!!! בקיצור אנחנו הולכים עכשיו למסעדה לחגוג לאמא שלי יומולדת וגם לחגוג להמון דודות יום נישואים כי כל הדודות שלי מצד אמא שלי חוץ מאחת (הם 4) התחתנו בטו' באב ולמי שלא יודע... זה חג האהבה!!!!!!!! אז מזל טוב בייי צריכה ללכת... ובגלל לא כתבתי שום דבר על חג האהבה (לא היה משהו מעניין... (אין לי חבר...)) אז אני ישים פה כמה תמונות שקשורות שאהבתי

                    

 

     ועכשיו מה שכולן רוצות: (חיחיחי סתם בצחוק...))                חיחיחיחי [:                        

נכתב על ידי אודה , 1/8/2007 20:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאודה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אודה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)