לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Milf

בלוג נשואה +2 בת 39 והרפתקאותיה המיניות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

סיוון


לפני כמה שבועות התחילה בחורה חדשה בעבודה.  סיוון בחורה בשנות העשרים המאוחרות שלה ולא ניראת יום מעל גיל 24.  יש לה שיער שטני חלק באורך הכתפיים, עיניים ירוקות, עצמות לחיים שאפשר למות בשבילהן, טוסיק חמוד, רגליים מחוטבות וחזה שלא יבייש אף אחת.  התחלנו לתיידד בעבודה והזמנתי אותה אליי לקפה בהזדמנות.  ערב אחד, אני מקבלת טלפון מסיוון שהודיעה שהיא בסביבה אולי תקפוץ.  הזמנתי אותה בשמחה.  הבית היה ריק ולא היה שום דבר מעניין בטלביזיה, חשבתי למה לא?

עשרים דקות יותר מאוחר, כבר פתחתי לה את הדלת בחיוך, חיבוק, ונשיקה.  סיוון הלכה באופן קצת שונה מדרך הליכת בדרך כלל,  וכששאלתי, היא חלקה איתי שצוואר והכתפיים שלה כבר תפוסים מהבוקר, אבל היא מתמודדת.

הנחתי את ספלי הקפה על השולחן והתיישבתי בכורסא ליד הספה שסיוון ישבה עליה.  סיוון נשענת על משענת הצד בתנוחה שהורידה קצת מתח על השרירים התפוסים.

השיחה התחילה בריכולי המשרד, עברה לנעליים, איפור, התחלנו כבר לדבר על חזיות.  סיוון חלקה איתי שבלי חזייה טובה, היא לא הייתה נראית כמו שהיא נראית, שלא כמוני שיכולה ללכת בלי חזיה ועדיין למשוך תשומת לב חיובית.

הסקרנות שבי פקעה והייתי חייבת לראות את החזה שלה.  היא נרתעה קצת כשביקשתי והתביישה.  עברתי לשבת לידה לאחר שהמשיכה להתלונן על הצוואר.  הצעתי שאני אקל עליה וכשגבה אליי, הנחתי שתי ידיים בבסיס הצוואר שלה והתחלתי לעסות אותו.  היא באמת הייתה תפוסה והעור החלק בגוון זית שלה נמתח ונרפה בתנועות אצבעותיי. יכולתי להריח את השמפו על שיערה החלק.  המשכתי לעסות את הצוואר וירדתי לכתפיים.  בד החולצה וכתפייות החזייה שלה עמדו בדרכי.  הצעתי לה להוריד את החולצה והיא נענתה בחיוב ונשארה בחזייה שחורה. ידיי נתנו לחץ עדין על הכתפיים שלה, והאגודלים שלי נעו במעגלים קטנים על שרירי שכמתה.  "את צריכה לשכב, בואי."  הובלתי אותה לחדר השינה ופרסתי מגבת לבנה גדולה ורכה על המיטה.  "בוא, תשכבי על הבטן" הזמנתי אותה למיטה.  "אולי אני אוריד את הג'ינס?" היא שאלה.  סיוון נשכבה על המיטה על בטנה.  חזייה שחורה, גב חלק, טוסיק מחוטב נסתר, לא נסתר, מאחורי חוטיני שחור.  הרגליים שלה מושלמות.  הירכיים מעוצבות, השוקיים, כמו פולקע של ציפור דוגמנית וכפות רגליים קטנות ורכות.

ניגשתי למגירה והוצאתי שמן עיסוי.  לבשתי מכנסי טרנינג דקות באורך 3/4 וחולצת טריקו נוחה.  טיפסתי על סיוון כששתי רגליי מפוסקות מעל הגב התחתון שלה.  שמתי שמן על ידיי ושפשפתי אותן לחום נעים.  התחלתי לעסות את הגב העליון של סיוון, עינייה עצומות.  כשהגעתי לקרסיי החזייה, פרמתי אותן בעדינות ונתתי לחזייה להשתחרר לאט לצידי גופה של סיוון.  הפשלתי את הכתפייות והמשכתי לעסות את גבה של סיוון בעוד שמן.  לאחר מספר דקות, סיוון התרוממה, הורידה את החזייה, וחזרה לשכיבה על הבטן.  החזה שלה בלט בצידיי גופה.  קווי שיזוף קל חשפו את גוון עורה הבהיר יותר.  מעוכים מהצד, השדיים שלה נראו רכים וגדולים.  כל גבה של סיוון היה מרוח בשמן כשאני הורדתי את החולצה.  מרחתי את החזה שלי בשמן ומחצתי אותה לגב שלה.  בתנועות איטיות התחלתי לנוע בסיבובים, מוחצת ומורחת את שדיי על הגב המשומן.  סיוון עשתה קולות הסכמה ויכולתי להרגיש את הדופק שלה מאיץ על עצמות החזה שלי. החלקתי אחורנית והתחלתי לעסות את ירכייה האחוריותץ מושחת בשמן את הרגליים החלקות שלה ומזרימה את הדם לתוך השרירים שלה.  התעכבתי מסביב לקרסול והעקב ונתתי שימון ותשומת לב לעור והמפרקים.  החלקתי את האגודלים שלי בחוזקה על כפות הרגליים החלקות והרכות שלה.  הקדשתי תשומת לב לכל אצבע בניפרד.  בדרך חזרה למעלה, החלקתי את השדיים שלי במעלה רגלייה.  הפנים שלי עברו ליד הטוסיק שלה, וריח מתוק בקע מהאיזור.  קמתי לרגע.  הורדתי את המכנסיים ונשארתי עירומה.  מרחתי שמן על רגליי ונצמדתי לסיוון.  עור רגלה השמאלית הרגיש חם וחלק בין הרגליים שלי.  סיוון נאנחה כשהברך הימנית שלי התחככה בין שתי ירכייה הפנימיות וחום הכוס שלי נמחץ לה על הרגל, משאיר מעט לחות על העור שלא באה מהשמן.  החלקתי את ידיי על גבה התחתון ופלשתי ללחיי הטוסיק המחוטב שלה. סיוון נאנחה בכל זרם מגע ששלחתי על עור.  התכופפתי ונשקתי לה על גב הצוואר.  הריח של השמפו הטריף אותי, והוצאתי לשון לליקוקים קלים על הצוואר.  סיוון הסתובבה כשעינייה עדיין סגורות.  החזה שלה נח על צידי גופה, אבל עדיין היה יפה, גדול ורך.  הפטמות שלה הזדקפו כשהתחלתי לעסות את עורה בשמן בתחילה בין השדיים ולאחר מכן נעתי לחלקן התחתון בנגיעות קלות.  סיבובים מסביב לשד שהולכים וקטנים ונסגרים בפיטמה... בלי לגעת.  את הציפורניים החלקתי על צידי גופה והתחלתי לעסות וללטף את בטנה של סיוון.  נשקתי לה על הבטן ומרחתי את החזה שלי צמוד לשלה.  הברך שלי צמודה לבד התחתונים שלה ולוחצת מדי פעם בתנועות צידיות על הכוס החם שלה.  התחלנו שתיינו להתחכך אחת בשניה.  מרחנו אחת על השניה שמן שהתחמם והחלקנו זו על זו.  יכולתי להרגיש את עור הירך הפנימי של סיוון מחליק לי על שפתיי הכוס, והיא נהנתה.  הורדתי לה את התחתונים, לחשוף כוס מסופר בעל ריח שהייתי חייבת לטעום.  רציתי להרגיש את השפתיים הבשרניות של הכוס של סיוון בפה שלי, עם הלשון.  לטעום את הנוזל הרירי שלה ולהרגיש את השיער המסופר, דוקר לי את הפנים. החלטתי להרגיש את הכוס שלה עם הכוס שלי והחלקתי בין רגלייה עד שנישקנו אחת את השנייה כוס לכוס.  בסיבובי שמיניות, התחלנו להרטיב את הכוס אחת של השנייה.  מגע שפתיי סוד האהבה שלה הרטיט את כל גופי.  כשהיא התרוממה והתחילה לנשק אותי ואת השדיים שלי התחלתי להאנך.  כשנשכה לי את הפיטמה, צרחתי בעונג.  שיפשפתי בחוזקה את הכוס שלה.  החדרתי אצבע ומיד שניה, והתחלתי לזיין לסיוון את הכוס בלהט.  סיוון פתחה רגליים חזק, נשכבה על גבה והקשיתה את גבה.  דחפתי את אצבעות ידי השניה לתוך הפה של סיוון, שהיא בתגובה מצצה את האצבעות כאילו הן היו הזין הכי טוב באיזור, ובידי השניה שמרתי על קצה אחיד של כניסות ויצאות כשאני מדי פעם שולחת אגודל ומשפשפת לה את הדגדגן.  נענתי אחורנית והנחתי את כף רגלי על הפנים של סיוון.  היא התחילה ללקק לי את כף הרגל ולמצוץ אצבע אחר אצבע.  ברגלי השניה, ליטפתי לה את הדגדן עם הבוהן.  שתיינו היינו ספוגות שמן והרגל החליקה בקלות כאשר דחפתי את בוהן רגלי לתוך הכוס הרטוב של סיוון.  ליטפתי לה את הפיטמות עם רגלי אחרי שהזזתי אותה מהפה שלה.  היא התרוממה והתחילה להחדיר אצבעות לכוס שלי.  בתנועות נחשיות, היא זיינה לי את דפנות הכוס שלי.  היא המשיכה לזיין אותי והתקדמה עם הלשון על הבטן שלי, החזה, פטמות וסיימה בנשיקה צרפתית רטובה, מורחת את הרוק שלה ומערבבת אותו בשלי.   התנועות הסיבוביות האחרונות שלה בתוך הכוס שלי, הובילו אותי בדרך הנכונה והרגשתי את האורגזמה ממששת ומגיעה.  עזרתי ואוננתי לסיוון.  זיינו אחת את השניה יותר חזק ויותר מהר.  החלקנו את הגופים המשומנים שלנו, היא נשכה לי את השפה התחתונה וגמרתי בתכווצויות מרטיטות.  מיד אחרי, סיוון גמרה.

חזרנו לקפה וסיגריה בסלון, שתיינו עירומות ומשומנות מביטות אחת בשניה ומחייכות.

"איך הצוואר?" שאלתי.

"שכחתי ממנו לגמרי"  סיוון ענתה כשעמדה בפתח הדלת ותחבה את החוטיני לתיק.

"בעלי בטח היה משתגע אם הוא היה רואה את מה שעשינו" סיוון הוסיפה.

"אולי ניתן לו לצפות פעם הבאה" עניתי.

"אם הוא יהיה ילד טוב" סיימה ונשקה אותי לשלום.

נשארתי משומנת ונכנסתי למיטה עירומה.  נירדמתי.

נכתב על ידי , 5/9/2007 02:40  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 56

MSN: 



תמונה




21,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMayamegan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mayamegan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)