לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Milf

בלוג נשואה +2 בת 39 והרפתקאותיה המיניות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

הבוגדת


התחת של ערן נראה סקסי ועסיסי מבעד למכנסי החליפה שלו כשהכין קפה במטבחון המשרד. כל היום הוא מדבר שיש לו חופש סופסוף מהאישה והילדות שנסעו ביחד לחג אל ההורים שלה בטבעון.

עמדתי בפתח הממ"ד הקטן שהפכו למטבחון, ורק אני וערן מכין קפה.

 

החלטתי.

 

ניגשתי מאחורי ערן והנחתי יד על הישבן שלו; התחלתי ללטף.  ערן הסתכל עלי בעיניים של "אני רוצה לעשות אותך עכשיו."  הנחתי את ידי השניה על המכנסיים באיזור הזין שלו.  לחשתי לו באוזן "אחרי העבודה היום אני קופצת אלייך ואתה הולך לזיין לי את הצורה."  הזין של ערן התנפח ונעמד.

 

ערן גר מרחק הליכה מהמשרד, כך שלקחנו את האוטו שלי וחזרנו לדירה הקטנה שהוא גר בה.  בדרך בקושי דיברנו, רק על ענייני עבודה בעיקר.  עלינו במדרגות המיושנות של הבניין.  תיבות דואר מפורקות בכניסה לבניין, והמעקה הרגיש קריר למגע וגבשושי מרוב הפעמים שצבעו אותו ומהפעם האחרונה, שהייתה לפני מספיק שנים לאפשר לצבע להתקלף במקומות רבים לאורך המעקה.

 

"כאן באושר גרה משפחת רביד" היה כתוב על השלט בדלת הכניסה של דירה 6 בקומה שניה.  נכנסו לדירה החשוכה וערן הדליק את האור.  נגלה בפניי סלון חמוד ומטופח.  צמחים ועציצים.  נראה באמת בית חם.  "איזה בית חם ומפנק" אמרתי.  ערן חייך ואמר תודה.  "בואי אני אעשה לך סיור" ערן הציע.  הוא הראה לי את חדר האמבטיה, המטבח, חדר הילדות, ולסוף את חדר השינה.  ארון קיר יפה, מיטת קווין זייס עם ראש סורגים מברזל מפותח וגירסה מעודנת של הראש בקצה המיטה השני.  רצפת פרקט ושולחן איפור, בדיוק מול המיטה, אוחז ראי גדול מיימדים.  שמתי את יידי על הזין של ערן ותבעתי "אתה מזיין אותי עכשיו!"

 

ערן נישק אותי והחדיר לשון.  ידו הייתה על החזה שלי ואני אחזתי בזין שלו מבעד למכנסיים.

הורדתי את החולצה והחזיה ונתתי לחצאית שלי ליפול לרצפה ולחשוף את הגרבונים השחורים שלי ותחתון כותנה בצבע תכלת.  ערן הוריד חולצה והתחיל לנשק אותי בתשוקה בעודו נותן תשומת לב לשדיי ובטני.  "תקשור אותי" דרשתי מערן והוא נענה.  נשכבתי על המיטה, שרועה על הגב.  ערן ניגש לארונית ושלף ארבעה זוגות של גרבונים.  הוא התפשט.  טיפס עליי.  הביצים שלו על הבטן שלי הרגישו רכות ונעימות.  הוא משך אותי לאחור ולקח את ידי השמאלית.  הוא התחיל ללפט את הגרביון ולקשור אותו מסביב למפרק ידי.  הוא מתח את הזרוע שלי לפינה של המיטה, הזין שלו ליטף לי את הלחי בזמן שהוא קשר את ידי לסורג בראש המיטה.  לקיקתי לו את הזין כשהוא התמתח לקשור את ידי השניה והזין עבר לי מול הפה.  ערן הסתובב וקשר את רגליי בקסוליים וכל רגל לפינה אחרת של המיטה והעיף לי את נעלי העקב השחורות.

 

הייתי קשורה ואהבתי את זה.  "אתה יודע לזיין? או שאתה כמו בעלי הלוזר שאם היית זורק אותו לחבית של פטמות הוא עדיין היה יוצא עם האצבע בפה."  "בואי אני אראה לך.  תרשמי כדי שתוכלי לעשות לבעלך שיעורים" הוא אמר.

"חוץ מזה, מה את חושבת שאת מבינה?" הוא שאל לפני שהוא סטר לי על השד.  הדם זורם לשד שלי במהירות, אני יכולה להרגיש את החום וצריבת הסטירה מתפשטת לי על החזה. 

הכוס שלי התחמם ונהיה לח.  "בן זונה" אמרתי לו. "זה כל מה שיש לך? תראה לי שאתה יותר טוב מבעלי."

ערן התחיל לסטור לי בחזה, הפטמות שלי התקשחו.  הוא אחז בזין שלו והתחיל להפליק איתו על החזה.  הוא סטר לי על הלחי "מי את חושבת שאת?" כולי רטובה, ירקתי לו בפנים.  הוא ניגב את הרוק וקירב את הפנים שלו לשלי.  סטירה.  "תזיין אותי כבר" דרשתי.  ערן החליק את גופו אחורה.  אחז בגביון וקרע אותו לשלוש חתיכות.  הוא הכה אותי עם הזין שלו בכוס מעל התחתונים.  "תקרע את התחתונים..." "תן לי עוד סטירה בשדיים..."

ערן קרע את התחתונים ממני.  הכוס שלי היה חם ורצה את הזין חזק.  "בעלי לא היה עושה את זה"  "תראה לכלב הזה איך עושים את העבודה" "תראה לו שמי שלא מזיין את אשתו טוב, אשתו הולכת למצוא זיון יותר טוב"  "נכון ערן?"  "זיין אותי כמו שהיית רוצה לזיין את אישתך, אבל היא לא נותנת לך".  ערן ירד מהמיטה וניגש לשולחן האיפור.  כיוון את הראי כך שיכולתי לראות יפה מאוד וברור את הכוס המשתוקק שלי.

מבעד לסורגים, יכולתי לראות בראי את התחת של ערן ושק האשכים שלו תלוי מעל הזין שנגלה בין רגליו. ערן התחיל ללקק לי השפתיים החלקות שלי, והפליק אצבע על הדגדגן.  רעידות עברו לי בגוף.  "כן תמשיך" אמרתי לו בעודי קשורה חסרת יכולת לזוז חוץ מלהזיז את העגן שלי בתנועות זיון.  ערן לא הרפה בהפלקות הדגדגן.  מדי פעם היה זורק סטירה על החזה שלי.  תופס לי בפטמה ומנער את השד.  בפרצוף של "אני הולכת לטרוף אותך" גערתי בו לזיין אותי.  הוא חדיר את הזין שלו לתוכי וההרגשה הנחשקת הציפה לי את הכוס.  הוא חדר באטיות בהתחלה ומהר מאוד התחיל לזיין אותי בעוצמה.  מתחתי את בהונות רגליי והמתנתי לחבטה הבאה.  עם יד אחת בין שדיי הוא זיין אותי חזק.  יכולתי להרגיש את הירכיים השעירות שלו על החלקות שלי.  הזין הרגיש כמו בוכנה שעולה ויורדת בתוכי והסל"ד היה גבוה.  הוא פתח לי את הרגליים והשתחל מתחת לירכיים שלי, הרים לי את העגן למעלה.  עצמות העגן שלי בלטו והחזה שלי התקרב לבטן.  ערן התחיל במסע כיבוש של הכוס שלי  ופירק לי את הצורה.  הוא התחיל להעביר את ידיו מעל גופי.  שורט אותי בצידי גופי המתוח.  אני צורחת.  ערן סוטר לי.  אני אוהבת.  ערן פרם את הקשרים לקרסוליי.  הוא הרים את הרגליים שלי מעל כתפיו והתחיל לרקוד לי בכוס.  "כן, יא מניאק.  אתה זיון הרבה יותר טוב מבעלי.  אישתך יודעת שאתה מזיין ככה?  כי במקומה לא הייתי מתגרשת."

"היא לא מתגרשת" הוא ענה.  בראי, כפות רגליי היפות התנוששו מעל ראשו של ערן כשקצוות הגרביון הקרוע תלויים באוויר.  הגב המזיע שלו, נצץ באור המנורה.  מתחתי את צווארי והרמתי את הסנטר גבוה.  הסתכלתי על ידיי הכפותות בזמן שערן טחן אותי וגמרתי את הגמירה של החיים שלי.  מחצתי לערן את הזין לכאב.  הוא שלף את הזין בתחילת השפיכה שלו והשפריץ לי על החזה וחלק הגיע ליד השפה שלי.  ליקקתי את הטיפה שנחתה לי ליד השפה וטעמתי את הנוזל שהספיק להתקרר בתעופה.  ערן התיישב מול הפה שלי ונתן לי ללקק את מה שנשאר בראש התורן הנפוח שלו.  הוא סטר לי על השדיים...

 

 

 

המשך יבוא...

 

נכתב על ידי , 13/9/2007 20:29  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 56

MSN: 



תמונה




21,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMayamegan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mayamegan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)