לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החחיים שלללי

תקשיבו אתם לא חייבים להיכנס אבל אם אתם רוצים לשמוע סיפור מהחיים כדי לכםםהיה לי בלוג אבל לא ידעתי להשיתמת בו אז בפתחתי בלוג חדש

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


ההיי (:

ככןן ,כןן

עזזבבתי את הבלוג ולא הייתי כאןן

אז לאן בעצם עזבתתי??

עבר בערךך כמה שבועות מאז מה שקרה ולי

ומאז התחלתי במסע הארוך והקשה שלי לנסות לשקם את החיי

קודם דבר ראשון  הכררתי אנשים חדשים

והתחלתי לעריך את עצמי לא נתתי שידכרו עלי ווואלה אחרי שכיבדתי את עצמי

התחילו לכבד אותי גםם

באתי למושב שלי

 אחרי ששבוע לא יצאתי בערךך, חחדשה נקייה

מאוושרת  והכי חשוב מלאה מטיבציה לשקם את חיי והייתי מוכנה לסבול הכולל

וכן היה קשה בתחלה

אבלל תמיד התחלות עם קשות והיום אני עדיין בתהליך של שיקום חיי

לאט לאט ירדתי מהמינון של העישון ואני כבר לא עשיתי סקס מלא זמן

ולא אכפת לי גם לא לעשות את זה

אני העייקר עכשיו מרגישה יותר טוב עם עצצמי

תודה לכם שהיה  לכם זמן להקשיב לי ולעודד אותי עם התגובות שלכם

אני ממש ממש מודה לכםם,

נכתב על ידי , 12/8/2007 16:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyoyom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yoyom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)