לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  כותבים וקוראים





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

זוכים בתחרות בנושא ביטלס


תחרות הביטלס הסתיימה ושמחנו לראות את ההענות לסיפורים ואת הכיוונים השונים אליהם לקחתם אותם. היה מגוון גדול של ז'אנרים וסגנונות. רבים  בחרו עלילות בדיוניות המתארות את קורות חייהם של פול, ג'ון, רינגו וג'ורג'. בסיפורים אחרים, הביטלס הופיעו כאלמנט צדדי שהניע את העלילה או השפיע עליה. והיו אחרים שלקחו את הנושא לכיוונים אחרים לגמרי, לדוגמה פרויקט האיקונים של "אני לא הייתי מעז" או המאסה של "דרך השירים".

 

ואלו הטקסטים שזכו בתחרות זו:

 

איש שום מקום - Holder Plepew

She's Leaving Home - FallingDown

We Can Work it Out - דרך השירים

מוצא האדם - 6, אבי רואד - 5 (פרוייקט האייקונים הגדול) - אני לא הייתי מעז

מעברים - Written

 hey jude - yuli Submarine

 Imagine. - יון חיובי

Lucy in the Sky with Diamonds - פולקע

הגיטרה הישנה של אבא - Alice Su

Help - פרדוקס

 

הזוכים יקבלו כרטיס זוגי לסרט "נער משום מקום".

 

תודה רבה לכל המשתתפים, ונתראה בתחרות הכתיבה הבאה.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי כותבים וקוראים , 28/3/2010 12:39  
1321 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dennisdag ב-16/8/2017 14:50



96,909

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותבים וקוראים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותבים וקוראים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)