לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Girl Next Door


כנסו..תגיבו..מה שתרצוD:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

קשה..עדיין..


זה פשוט לא נרגע..אפילו לא טיפה.

כל הרגשות במקום, כל האהבה שלי אליו נשארה במקום.

אני כל כך אוהבת אותו.

אבל כל כך לא רואה את עצמי חברה שלו יותר,כי אני יודעת שטוב ככה.

באמת שהייתי רוצה לדעת שיש פה הדדיות,באמת..

את המשפט "אני אוהב אותך",לא שמעתי כבר כל כך הרבה זמן..

אני כל כך מתגעגעת אליו..

שאלתי אותו היום כמה טוב לו? הוא אמר לי לא יודע..אבל הוא מהר הוסיף שכן טוב לו.

חבל שלא שאלת אותי אם טוב לי, הייתי אומרת לך שרע לי, שכל שניה בלעדיך עוברת כמו שנה.

אבל כבר לא איכפת לך יותר..

אני כבר לא מה שהייתי פעם בשבילך.

וכנראה שאני גם לא יהיה יותר.

 

אומר/ת:

אני רוצה שתחזרו סיון.אני אורמת לך מהלב עמוק עכשיו.אתם יחד רציני הכי אמיתיים שיש ואתם אוהבים כלכך

אומר/ת:

ואני כלכך מקאנה בך דיברתי עם שי לפני כמה זמן והואאומר שאין אהבה כמו שלכם

אומר/ת:

אתם אין מילים רציני זה הכי יכול להצליח וואו זה קשה למצוא כאלה דברים

 

מחקתי את השם של הילדה בכוונה..

הודעות כאלה אני מקבלת כל יום מאנשים קרובים:\כל כך מבאס..

 

נכתב על ידי mrs.potato , 24/11/2007 13:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נגמר השבוע..


נגמר עוד שבוע..:]

והחיים ממשיכים, לא יודעת לאן, וכרגע אני רק מחכה, אני לא מתאמצת לשום דבר..לא מצפה לשום דבר..מה שיבוא יבוא..ומה שיקרה יקרה..כמו שצריך:]

בחיים לא האמנתי במשפט "הזמן יעשה את שלו"..אבל זה נכון, הזמן באמת עושה את שלו,אני מתחילה להתחזק שוב..בזכות האנשים שמסביבי..כי אני לא חושבת שהייתי עוברת את זה לבד.

ואני עכשיו בתקופה מוזרה כזאת, מצבי רוח כל הזמן ודיכאונות וזה..

אבל יעבור,זאת התקופה הכי קשה, ואחריה יבוא השקט.."השקט שאחרי הסערה":]]]]

ואתמול נסעתי לת"א, לידיד שלי, לאח הגדול שלי שאני כל כך אוהבת, כןכן הוא הכריח אותי לרשום את זה..חח סתםD:

אבל באמת היה כל כך כיף..(:

 

בהתחלה הייתי ממש מבואסת מכל הקטע של דין..הגיעו אליי גם כל מיני שמועות שאני בכלל לא מבינה מה אני מתייחסת אליהם..לא אמור לעניין אותי גם אם זה נכון וגם אם לא..ככה שמהר מאוד זה עבר לי..ובאמת שהיה לי כיף..אז תודה לך=)

 

עוד מעט בים..סוףסוף!!!!!!

ובערב סילבר, עם החברים..

יום טוב וסוף שבוע מושלם לכולכם..נצלו כל רגע,באמת.

כל התמונות שהועלו פה,ועוד יעלו, צולמו לפני שבוע עם אלכס היפה שלי.

נכתב על ידי mrs.potato , 23/11/2007 12:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך זה הגיוני?


איך זה הגיוני שכל כך מהר הוא יכול להתקדם?

שכל כך מהר הוא יכול לשכוח משהו שנגמר אחרי שנה..?

איך הוא יכול כל כך מהר להסתכל על בנות אחרות?

איך הוא יכול כל כך מהר לבוא ולדבר איתי על זה?

איך הוא בכלל יכול לצחוק עליי עכשיו על זה שאני לא בטוחה שהוא אוהב אותי?

למה נראה לו שהוא יכול לקרוא לי ילדה קטנה, אם אני בכלל לא כזאת?

למה נראה לו שהוא יכול לקרוא לי ילדה קטנה,כשהוא מתחמק מהעבודה שהוא כזה?

למה גם שאנחנו לא חברים הוא מנסה לגרום לי לקנא?

למה גם שאנחנו לא חברים הוא ממשיך עם אותה הילדה שפוגעת בי?

למה אני לא מסוגלת להמשיך בחיים?

למה אני ממשיכה להתקשר אליו?

למה אני ממשיכה לסבול את הדיבור שלו?

למה אני ממשיכה לסבול את הניתוקים שלו?

למה אני ממשיכה לסבול את הקללות שלו?

למה אני בכלל ממשיכה להקשיב לו?

ולמה הוא עדיין מעניין אותי, אם זה לא עובד ההיפך?

וכמה זמן לעזאזל כל הדבר הזה יימשך?????

 

אני רוצה לחיות.

אני באמת רוצה לחיות את החיים שלי כמו שצריך.

אני רוצה להראות למישהו שהתבגרתי,שלמדתי..שהתקדמתי..

לא רוצה להישאר הילדה הקטנה והסתומה הזאת,שלא מבינה כלום חוץ מדברים שיטחיים.

לא רוצה.

 

יאללה כבר.

 

נכתב על ידי mrs.potato , 22/11/2007 12:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  mrs.potato

בת: 31

ICQ: 221045333 

תמונה




848
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.potato אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.potato ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)