לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צעד אחד קדימה -


ושיקפוץ לי כל העולם.

Avatarכינוי:  Me against the World

בת: 20

ICQ: 666 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

החלטתי לעדכן לפני שייגמר החודש.


זה כבר נהייה ממש מעצבן .

כאילו-

כמה אנשים יכולים להית צבועים, שפוטים אחד של השני ותקועים בתוך התחת של עצמם ?

אני מכירה יותר מדיי כאלה  \ =.

בתכלס, זה לא שמישהו עשה לי משהו.

וזה לא שיעשו לי ~

כי כולם יודעים שאם אני אצא על מישהו זה יהיה חזק ובגדול.

זה מעצבן ><.

אני רוצה לעבור בצפר ואין לי לאיפה.

 

עזבו, פוסט דבילי ^^"

סתם רציתי לעדכן לפני שייגמר החודש.

D ;

נכתב על ידי Me against the World , 28/2/2008 20:45  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליפול


אני רוצה לתפוס,

את כל אלה שאמרו שיהיו שם בשבילי,

שלא ייתנו לי ליפול.

אבל כנראה שהם לא היו שם בזמן, כי כבר נפלתי...

ואפחד לא שם לב.

ועכשיו, אחרי שכבר נפלתי,

מישהו צריך להרים אותי מהתחתית -

ולהיות איתי כל הדרך למעלה.

בלי לעזוב - ובלי לתת לי ליפול שוב.

 

 


 

עזבו , חרא תקופה.

בטח עוד מעט אני אגיד שזה סתם משבר של גיל ההתבגרות.

 


When I wake up here tomorrow...."
Things will never be the same
Cuz I won't wait
Cuz you won't change
"...And you'll always be this way

נכתב על ידי Me against the World , 9/2/2008 20:08  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,229
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe against the World אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me against the World ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)