לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

everyone has nightmares.


Even monsters under the bed have nightmares


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

i'll take it back to the start


אני מתעצבנת כשצועקים אלי.

אני בוכה כשאני מתעצבנת.

אני חלשה.

אני חזקה.

אני נרגעת למשמע מוזיקה.

אני חיבת לזוז.

אני שונאת להתעמל.

אני אוהבת ללכת.

בכיתי היום, כמו תמיד.

כבר הרבה זמן לא חשבתי על אנורקסיה.

התחלתי לשמוע אסף אבידן.

אני קוראת כל הזמן.

פרשתי

והצתרפתי

אני רוצה להתאהב.

אני לא רוצה ליפול.

אני מגושמת.

אני אוהבת לעשות מבטא בריטי.

אני רואה המון באפי קוטלת הערפדים.

אני שונאת אותי.

אני גאה בי.

אני מאוכזבת ממני.

אני לא יכולה להיות אשמה.

אני תמיד אשמה.

אני לא זוכרת מה שמי.

נכתב על ידי מתחבאת בצללים , 2/10/2010 20:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מתחבאת בצללים

בת: 13

תמונה




375

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתחבאת בצללים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתחבאת בצללים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)