לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Angels Deserve To Die




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011


אם הייתי יודעת..

אם לא הייתי כל כך אטומה..

אם הייתי יכולה להחזיר את יום שישי..

הייתי מתמסרת לאהבה שלך..

אני כל כך רוצה ללכת לישון ולהתעורר כאילו כלום לא קרה

כאילו לא שמעתי את הקור במילים שלך

אני לא רוצה לחשוב על מישהו אחר

באמת ניסיתי להיות טובה יותר

ידעתי שאני מאבדת אותך ולא רציתי להתייחס לזה

באמת לא האמנתי שתלך..לא כשבאמת רציתי להיות חמה יותר..

מה אני אעשה בלי להתעורר ולראות הודעה ממך?

ה'..אני מרגישה כאילו אין לי אויר, אאני לא מצליחה לנשום..

אתמול הלכתי לישון והמחשבה היחידה שעברה לי בראש זה שאין לי סיבה להתעורר

בשביל מה?

אני כל כך מטומטמת..ידעתי שהיום הזה יגיע וכל כך התעקשתי לא לראות את זה..

אני לא יכולה להיסתכל על עצמי במראה 

הגוף הזה הפנים האלו לא שייכים  לי כבר אני מסתכלת על עצמי ורואה אותך נוגע בי...מלטף אותי..אוהב אותי

איך נתתי לזה לקרות?

אל תלך...אל תעזוב

כל כך חסרה לי האהבה שלך..

ניתן לזמן לעשות את שלו..אני לא רוצה....אני רוצה להיות לידך...ליד הפנים שאני כל כך אוהבת

אני רוצה שתנשק אותי

שתעטוף אותי ותגיד שזה הכל סתם שטויות

שאתה עדיין אוהב כמו תמיד..

שעדיין רוצה כמו תמיד

אני רוצה לקרוע לעצמי את העור

אני רוצה שתתקשר ותגיד שאתה בא

ותבוא כמו תמיד עם החיוך היפה

עם הפנים הכל כך מוכרות שלך הכל כך אהובות..

אני רוצה לעביר איתך את הלילה...ללטף לך את החזה לנשק אותך...אני רוצה לשים עליך את הראש ולהירדם בין הליטופים שלך..

אני רוצה שתגיד שוב שאני האישה שלך

שרק אותי אתה רוצה

רק איתך באמת הייתי אישה...בלעדיך סתם עוד ילדה שחושבת את עצמה יותר מידי..

הייתי משנה כל כך הרבה דברים...כל כך רציתי לבוא אליך עכשיו..לחכות לך שתחזור הבייתה 

לראות אותך..

אבל פחדתי...אתה רוצה לבד...אתה רוצה חופש ממני...מהחניקה שלי

אולי באמת עדיף לך להיות בלעדי..בלי הריבים המפגרים שלי..בלי הצעקות שלי...

אולי עכשיו תוכל למצוא מישהי בגיל שלך שתואהב אותך ותכבד אותך כמו שאני אף פעם לא עשיתי...

נכתב על ידי *Just Lia* , 13/2/2011 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *Just Lia*

בת: 32

ICQ: 290195055 

תמונה




2,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Just Lia* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Just Lia* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)