לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

לפעמים


לפעמים מגיע הרגע הזה בחיים, שהכל נראה אצלך טוב.

הכל לטובה, אתה זורח, אתה מחייך אל העולם, כולך באופוריה,

אתה חושב שלא משנה מה תעשה הכל לטובה, באמת לא משנה מה,

ואז מגיע הרגע הזה שאתה מקבל כאפה לפנים, וואו חתיכת כאפה.

-

איך יכולת? איך יכולת להגיד לי מילים יפות?

להיות איתי? להתנהג אליי כמו שהתנהגת? להיות פשוט כזה?

ואז אחרי כל זה- אחרי כל התקופה היפה הזאת ביחד,

פשוט יום אחד קמת, הכרת מישהי חדשה וזרקת הכל לפח.

פשוט זרקת הכל לפח.

בלי להתחשב, לשאול, לנסות להבין, להתעניין.

אתה פשוט דפקת לי את הכאפה של החיים - זרקת אותי.

חשבתי שאחרי הריב ההוא, ביום רביעי שבאתי אלייך הכל בסדר,

אבל טעיתי.

שלושה ימים אני יושבת ובוכה, על מה? עלייך?

על ילד אפס? שחושב שהוא יודע מה טוב לאחרים? יודע טוב מכולם?

אז מה אני אגיד לך.. שיהיה לך בהצלחה עם החדשה מחולון,

עם החברים שלך, עם מה שלא תעשה.

אני לא בחיים שלך יותר. מבחינתי זה נגמר.

הנושא סגור.

-

מחכה לי חודש מאי נורא עמוס, המון דברים על הראש,

לילות חסרי שינה.

אני מעדיפה לילה לבן מחשיבה על המתמטיקה מאשר על בנים,

יהיה טוב, אני תמיד בתקווה האופטימית הזאת.

קארמה זאת קארמה - הכל חוזר אלייך בסופו של דבר.

 

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 29/4/2013 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)