לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

סיימתי טירונות!


אז כן כן אחרי חודש שלם בשעה טובה ומוצלחת סיימתי טירונות

עם הכשרה מלאה.

אחרי כל המאמץ הזה והקושי העצום שעברתי, אני יוצאת מהטירונות בן אדם אחר

לגמרי. המקום, האנשים, והמצבים פשוט חיזקו אותי,ייצבו ואותי וחישלו אותי.

למדתי להתמודד עם עצמי, לעמוד על שלי, להצליח לקבל מה שאני רוצה

ובכל זאת להישאר בן אדם.

חלק מהדברים הבודדים והלא יותר מידי רלוונטים שלמדתי הם שלהיות בן אדם

זה בערך מעל הכל.

כל עוד אתה לא יודע להתייחס למישהו בתור בן אדם אתה לא שווה.

גיליתי על עצמי המון!! כמו זה שאני כן יודעת לעמוד בזמנים בסופו של דבר,

שאני כן יודעת לסתום ולא להתווכח,

וזה שאני כן מסוגלת להפתח לאנשים שהם לא מהשגרה שלי.

אני הכרתי בנות שאני מקווה שאני אשמור איתן על קשר גם אחרי החוויה הזאת!

למרות הקושי, הלחץ, העצבים, העייפות, הגועל והלכלוך -

אני לא מתחרטת על שום החלטה ועל שום דבר.

בסופו של דבר נהנתי ובסופו של דבר סיימתי עם זה.

הטירונות הזאת הייתה עוד חוויה ענקית ומיוחדת לאוסף שלי ואני כלכך שמחה

שעברתי אותה כמו גדולה :)

יום ראשון מתייצבת בסדיר שלי ואני מקווה שיילך לי חלקכמו בטירונות עצמה.

פלוגה מדהימה, מחלקה מדהימה וכמובן צוות הורס!!

אז תנו לי להיות צהובה לרגע ולהגיד

- פלוגת אביב, מחלקה 3, צוות 10 אני אוהבת אתכןןןןןןןןןןןן

♥♥♥

 

וקצת תמונות שליקטתי במשך החודש הזה -
















 

ואם אתן מזהות את הילדה הגבוהה והמהממת שנמצאת איתי בתמונות אתן לא טועות זאת

נלי מהבלוג - פה

עולם קטן הייתי אומרת ;)

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 15/8/2013 22:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי וחדר הסודות D: ב-17/8/2013 10:18



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)