לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

להתראות 2013, שלום לך 2014!


אז כמו תמיד בתור מנהג אני חייבת לעלות את פוסט הסיכום השנתי שלי,

החלטתי לאמץ את הרעיון של שנה שעברה ולקחת את המאורעות המשמעותיים שעברו לי

בשנה הזאת, בהחלט הייתה שנה קצת מטורפת עם שינויים קיצוניים בהחלט, אבל לדעתי

היא הייתה הרבה יותר טובה מהקודמת.
אז שנתחיל?

-


סיימתי תיכון - אז כן אחד המאורעות המרכזיים בשנה הזאת היו היא שסיימתי

תיכון, סיימתי את מסגרת הלימודים באופן רישמי ואני כבר לא נקראת תלמידה יותר.
  סיימתי את התיכון עם בגרות מלאה ועם ממוצע 98.4 משהו ששאפתי אליו ובכלל

לאהאמנתי שאני אשיג.

אבל הנה אחרי 12 שנות מרירות וייסורים על לימודים וחרשנות יתר

סיימתי בשעה טובה ומוצלחת.


נשף סיום יב' - איך אפשר לא לזכור את הדבר הכי כייפי שחוויתי במהלך כל ה12

שנות לימוד שלי? נשף הסיום שלי. באמת באמת באמת שנהנתי בטירוף עם השכבה שלי,

 היה כיף, משכר וממש ממש טוב. בהחלט אחד הדברים שגרם לי לזכור את השכבה שלי

באופן חיובי יותר אם הייתי יכולה עכשיו הייתי משחזרת אבל קצת בעיה כי בכל זאת

נשף סיום יש רק פעם אחת בחיים.

 

יומולדת 19 - חגגתי גם יומולדת 19 פחות מלפני חצי שנה, והנה אני ממש שנייה לפני

נגיעה בקידומת חדשה לגמרי.

לא חגגתי את היומולדת שלי כמו שרציתי כי באותו התאריך בן דו

שלי החליט להתחתן, ומה אני אגיד היה יומולדת שיכור במיוחד עם המשפחה וממש לא

עם האנשים שרציתי, אבל כן אני יכולה להגיד שנהנתי ואומנם חשבתי שיהיה מאוד

גרוע, היה סביר למרות שאם הייתי יכולה הייתי משנה הרבה דברים בנוגע ליום הזה.


התגייסתי לצהל - עוד אירוע משמעותי ומטורף בחיים שלי, השינוי הכי גדול שהגיע

עד עכשיו היה הגיוס שלי.

ב15.7.13 התייצבתי בלשכת הגיוס צעירה פעורה שלא מבינה כלום מהחיי

שלה, קיבלה מדים, דיסטנס מטורף, נשק, טירונות של חודש וחצי וכמובן המון

חברות חדשות לחיים. הגיוס שלי לצהל הוא באמת חוויה אחת גדולה וטירוף

שאני עדיין בוקר בוקר מעכלת שאני נמצאת בתוכו כבר חצי שנה.

אבל היי עברתי כבר רבע! רק עוד שנה וחצי ואני עוד אדבר על השחרור שלי ;)

 

זוגיות, אהבה - וואו, בנושא הזה במהלך כל השנה הזאת באמת קצת חרגתי נכנסתי

לזוגיות עם 2 אנשים מאוד קשים, עם הלוחם למשך חודשיים וחצי

ועם ידיד טוב למשך 4 חודשים

לא האנשים שלי בלשון המעטה כי כרגע המצב שלי עומד על אפס אהבה,

מיליון דייטים וסטוצים,

כרגע הבנתי כמה שאני לא מחפשת קשר וזוגיות וכמה שאני נהנת ממה שיש,

אז תנו לי להנות עד שאני לא אצפה וזה יגיע טוב?

 

קשרים חדשים - אחד הדברים הכי חיובים והאחרונים שקרו לי בשנה הזאת הם..

שיצרתי המון קשרים, יש לי המון ידידים והמון חברות והרבה אנשים קרובים שחולקים

את מעגל החברים שלי.
אני נהנת ויוצרת קשרים עם עוד אנשים מהעבר שלי כמו מתקופת היסודי והחטיבה וכן

מי היה מאמין אבל קשרים מהסוג הזה מצליחים לפעמים

אני יכולה להגיד שבאמת הכי כיף לדעת שיש אנשים שאוהבים אותך ומעריכים אותך

גם אם זה יותר וגם אם זה פחות אבל עדיין. זה כיף.

-

מה אני מאחלת לעצמי לשנת 2014?

בריאות - אומנם אני הרבה פחות חולה ממה שהייתי בשנה שעברה,

אבל אני צריכה את זה באמת.. יש לי מלא כאבים, מיגרנות אומנם אני לא מבלה בבית

אבל המצב הבריאותי שלי בתחת. ואני ממש לא רוצה להגיע למצב קצת אחר.

הצלחה - כי הנה סיימתי תיכון, התחלתי צבא ועברתי כבר רבע, עכשיו רק נשאר לי

לסיים בהצלחה את השנה וחצי של השירות שלי ולהתפלל שהשחרור שלי יגיע כמה שיותר

מהר, שנה שלמה מצפה לי ואני ממש מקווה שתהיה חיובית כמה שיותר!

אושר - את האנשים הקרובים אליי הכרתי אבל כן אני עדיין מאחלת לעצמי ולאותם

אנשים שסובבים אותי המון אושר ביחד איתי או בלעדיי.

ו..אהבה - כי לפעמים אני צריכה ולפעמים אני רוצה ולפעמים אני חייבת.

אבל כרגע תנו לי אהבה שאוכל להנות ממה כמה שרק אפשר שלא תגיע מיד,

שתגיע מתי שהיא תרגיש מוכנה אבל שתגיע.

כי לבד זה אף פעם לא כיף ותמיד עם רצון או בלי יש לי מה לחלוק ומה לתת ומה להראות.


זהו, הנה הפוסט האחרון שלי לשנת 2013!

שנה בהחלט מטורפת. ש2014 תהיה מטורפת לא פחות ושתהיה מהירה וכייפית כמה

שיותר! אני מאחלת לכל הקוראים הבודדים שלי המון בריאות, אושר, עושר, אהבה

והצלחה בהכל :)

שתהיה לכם שנת 2014 מדהימה כמה שרק אפשר.

אוהבת ♥

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 30/12/2013 17:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נלי ב-30/12/2013 20:30



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)