לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

מסוכנת.


אחרי השיחה אתמול שס' עשתה בשביל עם ש' הבנתי כמה האופי שלי קשה ודפוק.
אחרי שעשיתי עם עצמי סוגשל של שיחת נפש ננעלתי על בן אדם מסויים,

שבאמת ובתמים אני רואה את עצמי איתו עם כל הפאקים שלי בנושא זוגיות.

ואז אתמול שלחתי את ס' לברר מאחד החברים שלו מה בעצם הולך עם זה,

כן קרה מצב שדפקתי לו קטע מסריח באחת היציאות שלנו ובאמת שאז לא יצאתי

במיטבי ובאמת שיצאתי הכי מפגרת שיש.

אבלל למרות הכל אני כן יודעת לשבת ולהודות במה עשיתי לא בסדר ועד כמה

יצאתי דפוקה *נקודה לזכותי - כך יאמר*

אני בן אדם קשה, יש לי אופי כזה, חלק ממני אבל אם אני ננעלת על משהו

אני לא מרפה וזה מסוג הדברים שאני טובה בלהנעל עליהם.
ח' טען לש' שאני מסוכנת, מעצם העובדה שהוא לא יכול לדעת איך המצב בינינו

יהיה, ואם אני יכולה להיות נאמנה.

ועכשיו אני שואלת את עצמי.. האם אני באמת כזאת?

מה נהיה ממני. אוח

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 22/3/2014 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)