לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

אני שונאת אותך


מאוד.

תמיד שנאתי וסלחתי והסכמתי וויתרתי והאמנתי.

אתה אותו אפס שהיה איתי אז בזוגיות לא השתנית טיפה,

אומנם היית בקשרים אחריי אבל עדיין נשארת אותו טמבל,

אותו טמבל שלא מסוגל להתמודד מולי כשאני אומרת לו את כל

מה שיש לי להגיד, את האמת בפרצוף ופשוט בורח.

זאת תמיד הייתה מערכת היחסים בינינו לאהוב אותך בלי סוף,

להגיד שאת אהבת האמת שלי, אהבת חיי.

ואז לשנוא אותך כלכך ולרצות שתעלם ותמות.

אבל עכשיו אחרי שנה של מערכת יחסים, ואחרי שנה וחצי של ניתוק,

ואחרי כמעט שנה של קשר ידידות -

אני יכולה להגיד שלמדתי אותך מכל כיוון אפשרי, אני קוראת אותך כמו

ספר פתוח, מכירה אותך כלכך טוב יותר טוב מעצמי.

ואני יכולה להגיד לך בלב שלם שהפרק שלי איתך נסגר אחת ולתמיד.

ואתה יכול ללכת להזדיין.

 

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 2/5/2014 14:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)