לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

פחד


מהרגע שהתחיל המבצע ועד הרגע שהתחילו הפצצות מעל ת"א,

דיברו על זה. על הדבר הכלכך מסוכן הזה.

על הדבר שיכול להשאיר כלכך הרבה משפחות בלי אבא\דוד\בן\אח.

על הדבר הזה שבעצם נועד להגן עלינו ועל המדינה שלנו.

ואתמול זה קרה.

אתמול בשעה 10 וקצת, התחילו למלא את הפייסבוק שלי הודעות

על תקיפת עזה מכל שלושת החזיתות - אוויר, ים ויבשה.

ישר נבהלתי והתחלתי לשלוח הודעות בקבוצות החברים שלי ולשאול

מה צהל נכנס קרקעית?! זה באמת קרה?!

ישר נכנסתי לחדשות ערוץ 2, ומסתבר שהתקבלה פקודה.

הפקודה שכולם כלכך פחדו ממנה, הפקודה של הקבינט הבטחוני

וראש הממשלה להיכנס לעזה.

בשניה נזכרתי במי יושב בעזה מתחילת המבצע ובמי שעומד להיכנס לשם,

ופשוט התחלתי לבכות. בהיסטריה.

נכנסתי לפאניקה התחלתי לבכות כמו מטורפת כאילו מינימום רצחו לי את הכלב.

בכיתי ובכיתי וישבתי מול החדשות עד 3 ומשהו בלילה.

קמתי ב7 וקצת כי לא הצלחתי לישון והיו לי חלומות מוזרים ואז הודיעו

על החייל שנהרג.

סמ"ר איתן ברק ז"ל.

אני מפחדת ללכת לישון בידיעה שאני אקום ואשמע על עוד חיילים שלא הצליחו,

שאשמע על עוד משפחה שאיבדה מישהו קרוב.

אני מפחדת שאשמע שם שאני מכירה.

אני מפחדת כי רן יושב בעזה ורן הוא מעבר לכל ידיד שהיה לי.

אני מפחדת. אומנם הם שומרים על המדינה ומגנים ונכנסים בשבילנו.

אבל אני מפחדת לדעת שזה פשוט לא שווה את זה.

 

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 18/7/2014 17:50  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)