לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

פרידה.


יש בחיים שלנו המון סוגים של פרידות,

פרידות מהמשפחה, פרידות מהחברים, פרידות מהבני זוג,

פרידות ממסגרות ופרידות מאנשים שאנחנו ממש מעריכים.

היום המפקדת המדהימה שלי עזבה, אחרי כלכך המון עליות וירידות

לא חושבת שיכולתי לבקש בן אדם יותר מדהים ממנה שיקבל אותי

בשירות הצבאי שלי, ילמד אותי ויחווה איתי כלכך הרבה חוויות.

 

"יפה שלי, מי היה מאמין שזה הסוף? שאני מסכמת איתך תקופה ולא בפריסה שלי.
אני זוכרת כשעוד הייתי בקורס והיה פאנל של כל התפקידים באת לדבר על ביקורת

וישר התלהבתי, דווקא אחרי שאת דיברת התלהבתי עוד יותר והתחלתי להלחם על התפקיד.

קיבלתי אותי למדור בצורה כלכך נעימה עם השלט הגדול בדלת של המשרד שלך,

ובאמת שבזכותך לא יכולתי לפתוח את השירות שלי בצורה יותר טובה.

לימדת אותי הכל מהכל, היית החופפת שלי, המפקדת שלי ובין היתר כמו חברה גדולה ודואגת.

תמיד ידעתי לבוא ולספר לך המון דברים שעוברים עליי, אפילו שטויות.

נסעתי איתך בכל הארץ מרמת הגולן ועד אילת, כל בסיס שרק קיים.

תמיד הביקורות שלי איתך היו הכי כיפיות שיש, כי כבר הכרת את הרוב וידעת

להכין אותי לבע"ת שמצפה לי.

רק שתדעי שממך למדתי להתנהל במהלך הביקורת שאני עושה, לדעת לעמוד על שלי,

לעשות הכל במאה אחוז ויותר, להיות דייקנית, אסרטיבית ורוב ההתנהלות שלי ביחידות

היא למידה ממך. גם לסכם למדתי ממך דרך אגב :P

אני זוכרת את הביקורת הראשונה שלי איתך ובכללי, איך שיצאנו לירושליים והכרתי את

כולם בשטח בפעם הראשונה, אז שעשינו את התאונה עם ירין.

בביקורת הזאת הסברת לי הכל מא ועד ת, לא פספסת שום דבר וניסית ללמד אותי כמה שיותר.

אני גם זוכרת את הביקורת הראשונה שבה סיכמתי איתך לבד, ואת הטסט שלי שהיית איתי

מההתחלה ועד הסוף.

תמיד ליוות אותי, תיקנת, שיבחת, הערת והערכת.

אני בכלל לא מעכלת שאת עוזבת ועוברת למקום אחר, למקום שהוא לא מופת,

למקום שהוא לא מדור ביקורת ולמקום שהוא לא המשרד שלך.

גם אם לפעמים היית חוטפת על כולנו עצבים והיית עצבנית על שטות, תמיד ידעת לצחוק

ולחייך אחרכך.

חיים שלי, רק שתדעי שאני מעריכה אותך בלי סוף, את באמת מודל לחיקוי, בן אדם כלכך

מיוחד וכייפי ואופטימי וטוב.

תמשיכי להיות שפיצית כמו שאת, אני בטוחה ומאמינה שתישארי כזאת כמו שאת גם

בתפקיד החדש ובדרך החדשה שמצפה לך.

אני אוהבת אותך המון, מאחלת לך באמת את הכי טוב שבעולם, באמת שאת החלק הכי

עצום ברוב השירות שלי, להיכנס למדור ולהכיר אותך ולזכות בך כמפקדת זאת הזכות

הכי גדולה שקיבלתי.

תישארי אלופת הטרמפים תמיד, מה נעשה בלעדייך?

מבחינתי אני ואת לא נפרדות כי אני לא באמת מאמינה בפרידות,

אני יותר ממקווה לשמור איתך על קשר.

אני שוב חוזרת ואומרת שאני אוהבת אותך המון עד השמיים ובחזרה,

כי איך אפשר שלא לאהוב אותך?

אנשים בכלל לא יודעים איזה דבר נדיר מחכה להם כשתגיעי לבסיס החדש,

ואני בטוחה שתהיי הכי אלופה שיש!

אני כבר רואה איך אני הולכת לבכות בפריסה שלך, בידיעה שזה נגמר.

אבל הכי קלישאי ונכון, שכל סוף הוא התחלה חדשה!

תודה על הכל מעל ומעבר,

תמיד תישארי בדיוק כמו שאת,

נמצאת פה בשבילך לכל דבר שאת צריכה :)"


ללא ספק הפריסה הכי עצובה שהייתה לי במהלך השירות שלי,

בכיתי כל כך הרבה שיכולתי למלא כינרת שלמה ועוד להוסיף לה.

אני באמת אתגעגע אלייה, היא מיוחדת, מדהימה, אכפתית

ועברתי איתה כלכך המון ולמדתי ממנה גם כלכך המון.

איך אני אצליח לשרוד עוד 8 חודשים בלי האופטימיות שלה?

בלי הלמידה שלי ממנה?

אבל כמו שרשמתי לה, כל סוף הוא התחלה חדשה.

ואני בטוחה שכמו שלה מחכה דרך חדשה וטובה יותר, ככה גם לי.

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 12/11/2014 19:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss. Perfect ~ ב-15/11/2014 22:15



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)