לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

להתראות 2014, וולקאם 2015!


אז כל סוף שנה מחייב אצלי פוסט סיכום בהחלט מרגש,

אז מה חוויתי השנה בעצם?

החלטתי לאמץ את הרעיון של שנה שעברה ולקחת את המאורעות

המשמעותיים שעברו לי השנה

ובהחלט הייתה שנה קצת מטורפת עם שינויים קיצוניים בהחלט.

אז נתחיל!!

-

יומולדת 20 - החלפתי קידומת! נכנסתי לעשור החדש בחיים שלי,

בצורה ממש טובה. חגגתי את היומולדת שלי עם האנשים שאני הכי אוהבת בעולם,

היה הכי כיף ומיוחד שיש וכמובן שבהזדמנות זו תודה ענקית להם על הרגע המיוחד הזה.


חיזוק ואיבוד קשרים - במהלך 2014 חיזקתי קשרים עם אנשים מתקופת הביתספר

שלי, חיזוק הקשרים האלה זה בהחלט הדבר הכי טוב ומועיל שקרה לי.

לעומת זאת, גם איבדתי קשרים עם אנשים מסויימים שליוו חלק עצום בחיים שלי,

עם חלק ניסיתי להחזיר והתייאשתי, כניראה שבאמת אין טעם.


פז"מולדת - ביולי האחרון, ציינתי שנה בצה"ל! בואנה איך ששנה טסה.

עכשיו שאני כותבת את הפוסט הזה בעצם נשאר לי עוד 7, מה זה עוד 7 חודשים

לעומת שנתיים? מקווה שהחלק האחרון שנשאר באמת יעבור הכי מהר שיש.


זוגיות, אהבה - מבחינת זוגיות עד לפני שבוע הייתי בעלת חבר,

שבאמת רציתי ואהבתי, הקשר גם הלך טוב עד שהגיע הרגע שזה פשוט נמאס.

4 וחצי חודשים ללא ספק טובים, בריאים וכייפים.

אבל לכל דבר יש סוף.

מבחינת דברים אחרים יצאתי עם כלכך הרבה בנים מתחילת השנה,

וחוויתי המון דברים בלשון המעטה, אבל בסופו של דבר כמו בכל סוף שנה

שאני מציינת לדעתי אני חייבת לחוות את תקופת הרווקות עד הסוף

ורק אחרי הצבא להתחיל לחפש לעצמי את זה שיסבול אותי.


קשרים חדשים - הדבר בין ההכי משמעותיים שקרו לי זה כמובן שזכיתי

להכיר המון אנשים חדשים שנכנסו לי לחיים ולי יש את הזכות

להיכנס לחיים שלהם.

בנות מדהימות שאני אוהבת בלי סוף והוכיחו לי לא פעם ולא פעמיים

כמה שהן שם בשבילי ולהפך.

מאחלת שרק ימשיך וימשיך.

-

בסופו של דבר אם אני מסתכלת על עצמי בשנת 2014 למדתי המון,

למדתי לא לוותר לעצמי, למדתי לאהוב את מה שיש לי,

למדתי לקבל ולהצליח ברף שאני מציבה לעצמי,

וכמובן למדתי לפתוח את הראש ואת הלב לאנשים שלא חשבתי

שאי פעם בחיים אני אצליח להכיל בחיים שלי.


מה אני מאחלת לעצמי לשנת 2015?

שהחצי האחרון שנשאר לי לשירות שלי יעבור לי בצורה הכי מהירה,

טובה וכייפית שיש.

שאני אמשיך להיות עם האנשים שאני הכי אוהבת בעולם ולחוות עוד

המון דברים ביחד איתם.

מאחלת לעצמי שנה של בריאות, עושר והצלחה בכל מה שאני אשאף אליו

וכמובן הרבה אושר, אהבה חדשה והרבה הצלחה בתחום.


מאחלת לקוראים היחידים שיש לי בבלוג וגם לאנשים שאיתי,

את אותם הדברים ואפילו יותר.

ששנת 2015 תהיה הרבה יותר טובה מהקודמת ואפילו מוצלחת יותר.

שתהיה שנה אזרחית טובה.

נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 29/12/2014 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)