לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

טיול שנתי אחרון של יב'!


ציפיתי למשהו אחד, קיבלתי משהו אחר.

אבל וואלה היה הורס!! לא חשבתי שאני אהנה כ''כ בטיול האחרון שלי,

היה באמת כיף! אפילו הנסיעות באוטובוס היו מצחיקות.

הכרתי המון אנשים חדשים בשכבה שאם פעם שנאתי אותם אני שונאת יותר

ואם פעם שנאתי אותם אז אני שונאת פחות.

השלמתי פערים עם שני אנשים מסויימים שהיו ממש קרובים אליי והתרחקו,

אולי זה יחזיק אחרי הטיול ואולי לא אבל מי אמר שאכפת לי?

הייתי מבוקשת ובסוף הייתי באמת רק עם אחד שהכל איתו התפקשש ביום האחרון,

עשיתי לילה לבן עם שני ידידים וחברה והיה הכי קפוא ומצחיק בארץ.

חזרתי כהרגלי חולה, פצועה, צרודה וצולעת אבל זה היה ידוע מראש!

התגברתי על הפחד שלי ועל הקשיים, סתמתי לאנשים את הפה, קיבלתי מחמאות מאנשים

חשובים, נהנתי, צחקתי, רקדתי, אפילו הצטלמתי מספיק בשביל שנה שלמה!

קיבלתי המון חיבוקים ומגע מאנשים שהייתי צריכה את זה מהם.

ובסופו של דבר זה היה באמת ה-טיול שיסכם 12 שנות לימוד ארוכות ומייגעות.

מי היה מאמין שאני אגיע לזה?

אם יכולתי להחזיר את הטיול האחרון אחורה הייתי משנה כמה דברים בודדים

ובינהם מנצלת יותר את הקשר עם ההוא.

אבל חוץ מזה? הייתי משאירה את הכל בדיוק אותו דבר!! :)

 

כמה תמונות להמחשה -










נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 30/11/2012 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)