לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

להתראות 2012, שלום לך 2013!


אז בהתחלה חשבתי לעצמי איך אני אסכם את השנה הזאת? התלבטתי..

ואז החלטתי פשוט לקחת לכם מאורעות גדולים ומשמעותיים שבהחלט עשו לי את השנה.

אז שנתחיל?

-

צו ראשון, יום המ''אה - ימי הצבא המשמעותיים שלי, עברתי אותם בשלום, הכרתי אנשים

חדשים, עם חלק מהאנשים [בת אחת ליתר דיוק] אני עדיין שומרת על הקשר

ומתכננת להיפגש איתה אולי בפסח:)

שני הימים האלה בהחלט השתקפו במנילה שלי שגם אותה קיבלתי מלפני חודש וקצת.

 

סיום יא', תחילת יב' - אז סיימתי גם יא', את השנה הכי קשה מבחינה נפשית ופיזית

עברתי בשלום ובהצלחה רבה. סיימתי אותה גם עם הצטיינות חברתית וממוצע שאפילו

לא ציפיתי, שאפתי להגיע לגבוה והגעתי בדיוק איך שרציתי.

התחלתי את יב' ברגל ימין, ואני ממשיכה אותה גם בהרגשה טובה. מקווה שהיא תימשך

לטובה ויב' בהחלט תהיה שנה משמעותית וכייפית.

 

מסע לפולין - ה=חוויה של ה=שנה שעברתי. בהחלט הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות בחיים

שלי, מסע מדהים, שבוע מדהים ובאמת הדבר הכי מחזק והכי בטוח וטוב שיש.

למדתי על עצמי המון, על אחרים ועל ההיסטוריה.

רק תנו לי להחזיר את הגלגל לאחור ואני שם. שוב. עוד הפעם.

 

יומולדת 18 - אז גם הספקתי לחוות את יומולדת 18, חוקיות וכל הבלהבלה,

חגגתי אותו עם המשפחה והחברות הקרובות במסיבת סושי ענקית בג'פניקה

עם אלכוהול בנוסף! היה כיף, מצחיק ובאמת היומולדת הכי טוב שיכולתי לבקש :)

סקס ראשון -
אז כן הספקתי לשכב בפעם הראשונה, עם יזיז שכיום הקשר בינינו

מתבסס על עקיצות ומבטים. היה טוב וטוב שהיה.

לפעמים אני מוצאת את עצמי מתחרטת ומחפשת לעצמי את התשובה לשאלה

"למה עשיתי את זה?" אבל בעצם אני יודעת את התשובה בעצמי ואין לי רגע

של חרטה כי זה קרה ואני יזמתי ואני החלטתי.  

 

רישיון נהיגה - אחרי שנה וחודשיים של ייסורים מרים! כישלון, עצב ובאסה

עברתי בשעה טובה טסט שני. כמות השמחה והאושר שהציפה אותי ברגע הייתה

מדהימה!! יישמתי את הכל והצלחתי להשיג את המטרה. 

 

פלאפון חדש - משהו מטומטם אש. מטרה שהייתה מתבצעת בכל מקרה אבל

היא התגשמה מוקדם מהצפוי, קיבלתי בהפתעה גמורה גלקסי 2 מההורים

בהחלט משמח :)

 

טיול שנתי אחרון - אז לטיול של שלושה ימים יצאתי, היה כיף נהנתי והצלחתי

לגבש לעצמי דעה מסויימת ומוצקה כלפי אנשים שסובבים אותי כל יום ויום

כבר 3 שנים. בהחלט חוויה טובה ואני אזכור את הטיול השנתי האחרון שלי

כמשהו כייפי שנהנתי בו מאוד.

-

 

מה אני מאחלת לעצמי לשנת 2013?

בריאות - כי אני צריכה את זה באמת.. יש לי מלא כאבים, מיגרנות ואני מבלה בבית כל יום

שני וחמישי מאיזה צינון או דלקת מסויימת.

הצלחה - כי וואלה אני מסיימת יב' הגיע הזמן שלי להצליח במשהו, לעבור את הבגרות

במתמטיקה עוד שלוש שבועות בשלום. להגיע לתעודת בגרות מלאה ולהוכיח

את עצמי בגאווה כמה שיותר.

אושר - שאני אכיר אנשים חדשים שימלאו אותי באושר ושמחה, כי אני קצת מתאכזבת

מהישנים ואני חושבת שאני צריכה קצת רענון או איוורור. אבל בסדר את זה ננסה

בכוחות עצמינו.

ו..אהבה - כי אני צריכה. אני רוצה. אני חייבת.

יש לי המון אהבה לתת והמון אהבה להראות ולהסביר ולספר ולתאר ומה לא.

 

זהו פוסט אחרון שלי לשנת 2012, כמו שאומרים ניפגש בשנה הבאה;)

וש2013 תהיה שנה מקסימה, טובה, מוצלחת, בטוחה, מהנה ושלחלק מאיתנו

תהיה אפילו יותר טובה מהקודמת!

 




נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 31/12/2012 19:11  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה אזרחית טובה ישראבלוג
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל וזה הכל(: ב-1/1/2013 11:34
 



לדף הבא
דפים:  

36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)