לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


'' סוף? תמיד ניגמר בטוב, ואם לא טוב? סימן שלא הסוף . ''

Avatarכינוי:  Miss. Perfect ~

בת: 30



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

אוגוסט הזה..


אז הנה עוד שנייה אנחנו נכנסים לספטמבר ומתחילים שנה חדשה,

לפחות מבחינתי.

מה לא היה בחודש הזה, המשך המבצע-הפסקת אש-רקטות מחדש.

קיבלתי ריתוק ראשון וישבתי 4 ימים על שטות בבסיס,

הכרתי את הבן אדם שכרגע? בתקופה הזאת? עושה אותה ליותר טובה.

למדתי על עצמי כלכך הרבה בחודש אחד,

כמו למשל זה שמיציתי ואני ממש רוצה להשתחרר.

רק עוד 10 חודשים אבל מי סופר?

בנוסף להכל הסתפרתי ממש קצר ותרמתי את מה שנשאר לתרום..

מתרגלת עדיין אבל חושבת שכל שינוי הוא לטובה :)

אני רואה את ספטמבר הולך להיות נצחי...

בתחילת החודש אני נוסעת לשבוע צפון עם המדור,

ואז יש לי יומולדת וזה כמובן סופש מטורף שאני בטוחה שיכלול

הכל מהכל.

ואחרי זה ראש השנה ואני סוגרת חג.

אתמול הודיעו לי שאני צריכה לסגור או סוכות א' או סוכות ב'

ואמרתי להם שילכו להזדיין כי אני בחו"ל!

אז הם אמרו לי טוב סגרי ראש השנה..

וראש השנה זה פאקינג 4 לילות בבסיס.. זה נצחי.

אבל אני מקווה שיהיה בסדר, והנה עוד שנייה אני בת 20

מחליפה קידומת ונכנסת לעשור חדש של החיים שלי. מקווה שבהצלחה :)

אז שהשקט יחזור אלינו מהר ושהכל יהיה בסדר.

 

המשך שבוע מקסים.

 

קצת תמונות מהתקופה שלא עידכנתי -
















נכתב על ידי Miss. Perfect ~ , 25/8/2014 20:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היקום כולו ב-25/8/2014 21:22
 



לדף הבא
דפים:  

36,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Perfect ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Perfect ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)