לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

experiences of TERROR


זכור, כשמישהו דוקר אותך בגב, זה אומר שאתה הולך לפניו.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

הנשק היחיד במלחמה נגד המציאות.


"את לא באמת מכירה אותי , " אמרה לי המציאות, "את חושבת שאני מה שמנסה להכשיל אותך,
את מנסה להכשיל אותי , אבל נכשלת בעצמך. אני זאת שמנסה להראות לך דברים שלא היית רואה בלעדיי, 
ואת ? את מנסה להראות לי כמה שלחיות בבועה, באשליה זה יותר טוב. 
אבל המציאות בלתי מנוצחת, סבל נגרם לנו, כאשר אנחנו מתווכחים עם המציאות. " 
בכל פעם שאני סוגרת את הדלת על המציאות, היא נכנסת חזרה דרך החלון.
באמת שקשה לי להשלים עם המציאות הזאת , ועד עכשיו אשכרה לקחתי מקום מפלט.
העיניים שלי פתוחות לגמרי, אני מוכנה לכל מציאות וכל דבר 
כי בתכלס, המציאות היא גם מה ששומרת לנו את כל הזכרונות הכי יפים
החיוכים, הבכי, הצחוקים, החברים 
הדמיון אמנם, הוא הנשק היחיד במלחמה נגד המציאות.
ויותר מידיי אנשים בהם אני נתקלת יותר מידיי חיים ב"להלה לנד" אם זה מתבטא באופטימיות, 
ואם זה מתבטא בקריאת מחשבות חחחחח
אוף אבל עכשיו המציאות הזאת משעממת אותי 
באלי אקשן . עצבני
תמונה קטנה וביי 
(וואו אני מופתעת על עצמי בצורה מטורפת שחזרתי לבלוג הזה אחרי משהו כמו שנה)

יצאתי מוזר וקצת עקומה בתמונה אבל לאנורא קול
שיהיה לכולם יומאגניב וזה 
נכתב על ידי , 8/10/2010 11:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

32,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRyuusei ROCKET# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ryuusei ROCKET# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)