לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Ha Ha! life. Ha HA



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


היי שוב לא עידכנתי שנים וגם אין לי מה לעדכן..

לכתוב מה שאני עושה כל יום זה לא הכי מעניין. אבל אני לא יכולה לכתוב פה דברים שאני באמת רוצה לכתוב כי יש הרבה אנשים שלא הייתי רוצה שיקראו והם נכנסים לפה. אני יעדכן כאן אם יהיה משהו מעניין, אבל אני לא יעדכן כל יום.

מה שאומר שאני לא סוגרת את הבלוג הוא סתם קיים..

 

טוב

ביי עד למשהו מעניין בחיים שלי

 

נכתב על ידי , 12/8/2007 19:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי

שנים לא עידכנתי..

ויש לי מה לעדכן הפעם.

בסוף לא עשיתי הליקס... מעצבן. אבל אני עוד יעשה.

אבל ביום ראשון קיבלתי את החשמלית! אני כל כך שמחה! P=

חיחי

הנה היא:

 


לא הצלחתי להפוך את זה..

 

וזה המגבר:




איך אני אוהבת אותה[=

 

טוב.. מה שעשיתי בימים האחרונים..לא זוכרת כלכך אז ממה שאני זוכרת:

באחד מהימים לא זוכרת איזה, הייתי אצל אלמוג והכנו עוגיות.. ואני וענבר[שגם הגיעה לה] אכלנו די הרבה מהעיסה הזאת לפני שמכניסים לתנור..P: חח לדעי זה יותר טעים מהעוגיות עצמן. בטח חושבים שזה דוחה.. אבל עזבו צריך לטעום את זה. מה שיצא בסוף שבקושי אכלתי עוגיות כי כבר לא יכולתי.. [סלחו לי שאני חופרת] אממ.... ביום שבת הייתי בים בבוקר, בראשון קיבלתי את הגיטרה[:, וזהו. זתומרת שברוב הימים הייתי בבית חרשתי על הגיטרה מחשב מוזיקה וכל זה... הכל חוץ משיעורים.. ואני במצב רע מאוד.

חבל..

טוב זהו.

אני אשתדל לעדכן יותר למרות שאין לי מה לכתוב כל יום..

מחר אני בתל אביב בבוקר. סופסוף לא תקועה בבית.

סליחה על כל החפירות,

להתראות יצורים חמדמדים

 


 

נכתב על ידי , 7/8/2007 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeOne o_O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SomeOne o_O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)