לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצבות נועלת שערי שמים, תפילה פותחת שערים נעולים, והשמחה - בכוחה לשבור חומות.



Avatarכינוי:  moremor

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שאלון לסילבסטר


 

 

 

האם את חוגגת את ערב השנה האזרחית, הסילבסטר?

הייתי רוצה..אבל אין לי עם מי.

 

 

 

היכן תחגגי אותו? בבית עם חברים או במסיבה?

רוב הסיכויים שבבית(הלוואי ולא..)

 

 

 

האם תתנשקי עם מישהו בחצות?

לא.

 

 

 

 אם כן - עם מי?

-

 

 

 

מהו, לדעתך, הבילוי המועדף לערב השנה האזרחית?

 יציאה למסעדה\פאב.

 

 

 

עד היום, איזה סילבסטר היה המהנה ביותר, עבורך?

 הערב שאני,ליקה ומריאנה יצאנו לפאב:) נורא נהנתי.

 

 

 

 ואיזה היה הגרוע ביותר? מדוע?

לא זכור לי שהיה גרוע..

 

 

 

האם לדעתך, יש בעיה כלשהי בכך שיהודים חוגגים את ערב השנה הנוצרית? או שזה "חג אזרחי" ואין לו קשר לדת, לטעמך?

 לדעתי ממש לא. אני רואה בזה חגיגה לכבוד השנה החדשה..לא איזה חג.

 

 

 

אלו מטרות שרצית להשיג השנה, הצלחת להשיג באמת?

הערכה עצמית יותר גבוהה..

 

 

 

אלו יעדים את מציבה לעצמך לשנה הקרובה?

-להפסיק להיות מפונקת

-להפוך מפסימית לאופטימית

-להתייחס יותר יפה למשפחה(בעיקר להורים)

-להיות יותר רגועה ולשלוט בכעסים שלי

-להפסיק לצפות שדברים ייקרו..ופשוט לתת להם לקרות

-לזרום יותר עם החיים ולהפסיק להיות כבדה

-להפסיק להיות כזאת יבשה ולהתחיל לצאת יותר

-להכיר אנשים חדשים

-לפתח יותר את הביטחון העצמי

-ללמוד להעריך הרבה יותר את הכסף ולהפסיק להיות כזאת חומרנית

-ללמוד להעריך כמה שאני שווה ולהאמין בעצמי וביכולות שלי.

 

 

 

ולסיכום - מה תאחלי לך, למשפחה, לחברים, ולכולנו, לשנה החדשה?

 שתהיה לכולנו שנה מוצלחת,שנצליח להגשים את שאיפותנו ושנהיה תמיד עם חיוך על הפנים.

 

 

 


 

 

 

למרות שמעולם לא היה לי אחד כזה..  אין ספק שזה אחד הדברים הכי יפים שראיתי מימיי :

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי moremor , 30/12/2007 12:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חח אני לא מאמינה !


 

 

השאלון השבועי שאני כתבתי פורסם איזה HONOR רק עכשיו שמתי לב ...

 

עונה.. לשאלון של עצמי

 

 

כמה פעמים את מסתרקת

 

כל פעם שאני חופפת את השיער.(כל יומיים ככה)

 

 

מה לדעתך עדיף - מוצרי טיפוח או נטורל?

 

כעיקרון הייתי מעדיפה נטורל,אבל השיער שלי יבש ובלי קרמים הוא נראה זוועה.

 

 

האם אי פעם עשית שינוי בשיער שחשבת שיתאים לך ובסוף התאכזבת?

 

כן,קרה לי הרבה.. לדוגמא, היה פעם שביקשתי מאחותי שתספר אותי קארה ולא התאים למבנה פנים שלי..

וממש כאב לי לראות את כל  השיער הארוך(זל) שליייי(!) שהיה זרוק על הריצפה

 

 

מה היית רוצה לשנות בשיער שלך?

 

שיהיה חלק וארוךךךך יותר, שייראה מבריק ובריא.

 

 

מתי הסתפרת בפעם האחרונה?

 

לפני איזה חודשיים-שלושה בערך הסתפרתי קצוות...אם זה נחשב להסתפר.

 

 

האם את מאמינה לטיפים שנותנים במגזינים לגבי שיער?

 

מאמינה,אבל אני עצלנית מידי כדי לעשות בדיוק את מה שכתוב.

 

 

האם פעם עשית שינוי בשיער ואף אחד לא שם לב?

 

לא זוכרת...

 

 

קרה שראית אצל מישהו אחר תספורת שאהבת ומיד לאחר מכן הלכת לעשות כזו?

 

כן.

 

 

האם היית משנה את שערך לפי הטרנדים המתחלפים גם אם לא היית אוהבת אותם?

 

לא..ברור שלא. אעשה רק משהו שאני אוהב ושיתאים לפנים שלי.

 

 

במידה ומישהו יעיר לך הערה פוגעת על השיער שלך, האם תשני את התסרוקת?

 

יש מצב..

 

 

 

האם תהי מוכנה לעשות קרחת ולתרום את שערך למען עשיית פאות?

 

 

בטח שלא,אני מתה להאריך שיער..אז לעשות קרחת.?אין סיכוי .

 

 

 

 

נכתב על ידי moremor , 27/12/2007 22:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמת שבשעה הזאת


 

 

 

אין לי כ"כ כוח לעדכן ולהתחיל לספר... אבל מכיוון שמעצבן אותי לראות שהבלוג לא מעודכן הייתי חייבת..

 

 

אז לא מזמן הלכתי עם אמא לקניות(יומיים! וגם זה לא הספיק,אז הלכתי עם ליקושית היום אחרי הביה"ס להמשך משא הקניות)

 

 

לאחר חיפושים רבים ומפרכים במיוחד...קניתי מגף מהמם בניין ווסט (מזכיר לי בוקרים משום מה,למרות שהוא לא)בצבע שחור מעור, התענוג עלה לי 850 ש"ח..ועוד אחרי הנחה..וככה המגף עולה איזה 1000...

 

 

2 גינסים מקסטרו(סופסוף לא סקיני) וכמה קפוצונים ליום יום..זקט ארוךךךך מהמם בצבע לבן-שמנת ממנגו(שאותו אני משאירה לי ליציאות ולאירועים חשובים) וכמה חולצות ליציאה..

והכי חשוב-חזיות יפהפיות (נכון ליקה?)

 

 

אמא חזרה שלשום מטיול מקפריסין..והפתיעה אותי בבושם בריח ממש טוב של בריטני... שנקרא פנטזיה<בקבוקון ורוד בעיטור יהלומים עליו> הוא היה ארוז ממש מיוחדלמרות

שממש לא רציתי שהיא תקנה לי כלום... כי רציתי דברים אחרים ! טוב מה אני מתלוננת..אם היא לא הייתה מביאה לי כלום ולכולם כן הייתי נעלבת

 

 

נשברה לי היום ציפורן וממש התבאסתי... אין ספק שלגדל ציפורניים זאת משימה לא קלה במיוחד, ועוד לכוססת ציפורניים מכורה.. ונראה לי שהמחזק ציפורניים הזה מז'ה דפוק..

הוא כל הזמן מתקלף לי משום מה ויורד ממש מהר. חברת התפוח הכי הכי טובה !

 

 

 

קיבלתי בחיבור באנגלית שאלינור עשתה לי 90..רואים איזה חכמה הילדה ? ומחר יש לי בוחן על הבוקר מזה אין לי כח לחזור לכל הבחנים-מבחנים האלה.. התרגלתי לחיים הטובים,אז  אנא אל תגזלו ממני אותם !

 

 

יום שישי יש לי רוב הסיכויים פגישה..דייט או איך שלא תקראו לזה..סופסוף אני אצא קצת מהבית אחרי כמה שבועות טובים (אם לא חודשים)שנשארתי בביתי הקט בשישי בערב..איזה יבשה אני אה? ברמות . לפחות

יש עדיין מעריצים מה רע?

 

 

חידה ! <לא קשה במיוחד..>

 

כתף אחת מחזיקה תיק, ידיים בכיסים... ואמירות מציקות כמו: אהמ אהמ.. מבט ממושך,בוחן שנראה דיסלקטי למדי. (וגם רואים עלייך שלא נרדמת כל הלילה..)

 

 

 

אימרו לי מי זה ?!

 

 

 

יאללה לילה טובבבב

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי moremor , 25/12/2007 23:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoremor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moremor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)