לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טרולי לולי :)


XD

כינוי:  cool^girl :)

בת: 28

ICQ: 291425926 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

החלום המוזר / מפחיד שחלמתי ..


אני לא יודעת עם הוא כלכך מפחיד ..
אבל הוא מוזר כזה .

זה כבר הפעם השלישית משהו כזה שאני חולמת אותו !
אז ככה:
חלמתי שאני במין מדבר כזה עם ההורים שלי.

אניחנו סתם מטיילים ופתאום אנחנו רואים חיילים ומין כזה בניין גדול

ועליו מצויר צלב S =
החיילים באו אלינו וכיוונו אלינו אקדח O:

התחלתי לבכות .

החיילים אמרו תביאו לנו ת'ילדה והיא תחזור בעוד כמה ד'ק

ההורים שלי לא רצו

והם כיוונו לי לראש אקדח ואני אמרתי : " בסדר בסדר אני אבוא "

בכיתי כמו לא יודעת מה

כל הדמעות שהיו בתוכי כאילו הוצאתי את כולם !
אבל בסוף איזשהו חייל בא מאחורה ולקח את אמא שלי

הם אמרו " עכשיו נחזיר אותה "

ואותי לא לקחו

בכיתי ובכיתי דאגתי לאמא שלי

כבר עברה שעה והיא עוד לא חזרה

אבא שלי נעלם ; (
וידעתי שאני לא רוצה להיכנס למקום שמצוייר עליו צלב !
אבל לקחו את אמא שלי לשמה

אז רציתי לעשות הכל בשביל לגלות מה קרה

ניכנסתי לשמה.

וראיתי שמה ילדה עם תינוקת

אני שואלת אותה " מהזה המקום הזה ? "

והיא עונה לי " אני לא יודעת , ההורים שלי שמו אותי פה וכמה חיילים לקחו אותם . "

אמרתי לה " את יודעת שמצוייר על הבניין הזה צלב ? "

" מה ?! " היא אמרה לי ..

" כן כן "

ופתאום ראיתי למעלה דלת נפתחת וראיתי חצי גוף של אמא שלי ושמעתי ת'צעקות שלה

" תברחייייייי "

נבהלתי כמו לא יודעת מה !

אבל לא ברחתי כי רציתי שאמא שלי תמשיך לחיות !

ואז אני והילדה הזו שפגשתי ראינו שלוש חיילים מכניסים איזשהו איש לתוך חדר חשוך S=

ניבהלנו !
ואחרי כמה ד'ק הכניסו עוד אישה .. = [

והתחילו להיכנס המון חיילים.

והם ראו אותי את הילדה ואת התינוקות

הילדה ניבהלה

והם הכינסו אותה גם לחדר החשוך

אני נישארתי שמה ליד המדרגות

ומהחדר שראיתי את אמא שלי

שמעתי מלא צעקות

" תעזבו אותי , תנו לי ללכת לבת שלי . "

ועוד משהו באנגלית ! \=

משהו שלא כלכך הבנתי !

ואחרי זה בדיוק חשבתי על אבא שלי

לאן הוא היה יכול להיעלם ?!
ופתאום הם הכניסו עוד איזה גבר

זה היה אבא שלי !
" אבא אבא תענה יל אבא !! "

הוא לחש לי באוזןן " תברחייי !! "

לא הבנתי למה גם הוא וגם אמא שלי אמרו לי תברחי ?!

\\ =

ישבתי במדרגות

ופתאום ניכנסו שלוש אנשים עם אקדחים

אחד ילד קטן ושניים מבוגרים

הילד התחיל לירות

והוא ירה לי ביד = O
התחלתי לבכות !
ואז שמעתי " בווווווווום ! "

והתעוררתי P:

נכון חלום מוזר ביותר ?

נכתב על ידי cool^girl :) , 1/10/2007 08:35  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





348
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcool^girl :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cool^girl :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)