לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

הסיבה לכך שאני לא כותב כאן כלום.


הסיבה לכך שאני לא כותב כאן בזמן האחרון היא כי אני לא חושב שזה ממש מעניין מישהו. כל מי שקורא את הבלוג הזה מכיר אותי ויודע בדיוק מה עובר עליי. מה נשאר לי לכתוב? שירים? סיפורים? מחשבות? כל יום מתעוררת בי פנטזיה מחדש, שכל מחשבה קטנה שיש לי אסמס לפה, כמו לרשום תזכורות על פתקים דביקים ולהדביק על המצח. זה לא עובד, אין לי זמן לזה, אין לי רצון לזה, והכל פה נשאר שומם.

הדבר הזה הוא חלק ממשבר כולל שעובר עליי בזמן האחרון, ללא שום סיבה נראית לעין. אני צריך להתעמק בעצמי בשביל למצוא את הסיבה להרגשה הרעה הזאת כל יום מחדש, כל שעה, כל דקה. למצוא מה לא בסדר ולתקן את זה חלק אחר חלק. הנגינה שלי מושפעת מזה, השירה שלי מושפעת מזה, היחסים הבין-אישיים שלי מושפעים מזה; אני בטוח שכל מי שנמצא איתי בקשר על בסיס יום-יומי הרגיש שאני לא אותו אדם בזמן האחרון. המסע הזה עוד לא נגמר ואני אמשיך לנבור פנימה עוד זמן מה, ועד אז האצבעות שלי ינוחו קצת. אולי מפעם לפעם הם ירצו ללחוץ על מקש ה- Enter, וייצא עוד שיר מפרי עטי.

נתראה כשזה יקרה.
נכתב על ידי , 8/10/2008 10:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זרם ב-8/10/2008 13:24



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)