לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

Brighter Discontent


Got a brand new roof above my head
All the empty boxes thrown away
I rearranged the place
A hundred times today
But the ordering of objects
Couldn't hide what's missing

All these things should make me happy
Make me happy to be home again
All these things should make me happy
Make me happy to be alone again

Got myself a bottle of red wine
Got a night of nothing else to do
I think I might know
What I really want
But is a brighter discontent
The best that I could hope to find?

Got a big black television set
Now I can watch just what I want
But I'm here staring up
At pictures on the wall
And where are you,
You're still stuck inside them all

All these things should make me happy
Make me happy to be home again
All these things should make me happy
Make me happy to be alone again

But love is not these belongings
That surround me
Though there's meaning
In the memories they hold
A breaking heart in an empty apartment
Was the loudest sound I never heard

Got a desk I'll write myself a note
Pretending that it came from you
On hotel stationary
From the time we first met
Whatever I can do cause
I won't throw my hands up yet

All these things should make me happy
Make me happy to be home again
All these things should make me happy
Make me happy to be alone again

But love is not these belongings
That surround you
Though there's meaning
In the memories they hold
A breaking heart in an empty apartment
Was the loudest sound I never heard

Well I'll be find if
I dont look around me now
Too much for what's gone
If only I can wait here just a little while
And let time pass in my room

החלטתי שבמקום ללהג, אצטט את השיר המדהים של להקת The Submarines האמריקאית. הוא מעביר בבהירות וצלילות את התחושה שמלווה אותי בזמן האחרון. גם אני, כמו השיר, שואל, האם זה כל מה שיהיה לי? האם זאת נקודת השיא ומשם הכל יצנח? וגם אני כמו השיר, רוצה לפעמים פשוט להסתגר בחדר ולתת לזמן לעשות את שלו.
הדבר הכי כואב שקורה לי כל הזמן הוא ההתאהבויות החולפות שלי באנשים אחרים. אני מניח שאני לא באמת אוהב את עצמי מספיק כדי להיות מרוצה עם העובדה שאני לבד, והקשר הראשון שלי היה התחלה מזוויעה. עם (אי-)יכולת פטאלית להחליט, אני גם לא מסוגל להבין אם אני בכלל מעוניין להיכנס למערכת יחסים. רגע אחד אני בסצינת בכי על המיטה, בחושבי שאמות בודד, וברגע הבא אני מצנן את תגובותיי לאיזה הומו שהוסיף אותי למסנג'ר, ודווקא ממש אוהב איך שאני כותב, אז חשב שיהיה שווה להכיר. אין לי גם ביטחון עצמי מספק כדי להתחיל עם אנשים, לקחת סיכון ולגלות אם הם בקטע או לא באמצע הפלירטוט.
הכי כואב לי כשאני מפתח תקווה בקשר למישהו, וזה מתגלה כמסלול לאבדון. הרי כולם יודעים לספר, שכשהאהבה מתחילה לבצבץ (מה שבני הנוער אוהבים לקרוא לו "קראש"), כל הפגמים נעלמים ואחרי שלושה חודשים מתעוררים לצד האדם הכי מגעיל שפגשת. בהחלט, כל הפגמים נעלמים - אני גם לא רואה שהאדם בכלל לא בקטע של בנים. הוא יכול למזמז מישהי במחששה, אבל זה רק כי הוא עמוק בארון. אני כבר צוחק עם חבריי שאני מפקפק במיניות שלי, ואולי כדי שאחזור לבנות (אם כי, מעולם לא הייתי בקטע שלהן, אז אין לי למה לחזור, אלא רק לעבור). ככה אני עובר, מפנטזיה לפנטזיה, והכי נחמד לדמיין ששוכב לידך מישהו במיטה, סתם כך, בחיבוק חמים ביום אביב אחה"צ. רק כשהבועה מתפוצצת והעיניים מתחילות לשרוף אני שואל את עצמי איך הייתי יכול להיות כל כך מטומטם.
כמו שהסולנית המדהימה של The Submarines, בלייק הזארד, שרה: לב נשבר בדירה ריקה הוא הדבר הכי רועש שמעולם לא שמעתי. אם כי, זאת לא באמת אהבה, רק ניצן קטן שהשתחרר ועף ברוח, אבל זה בכל זאת כואב, ובעיקר מאכזב. והרי החיים הם מערכה ארוכה מדי של עקיצות קטנות. אז אני אמשיך לשבת לי כאן, לשמוע לי מוזיקה טובה (יותר או פחות), להסתכל מסביבי ולתהות על פשר הדברים שנמצאים אצלי בחדר, בעודי סובל ממנה הגונה של נוסטלגיה וקיטש בוורידים.
נכתב על ידי , 11/4/2009 23:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dr Poison ב-20/4/2009 20:50



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)