לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

דה-הומניזציה


(אני מציע למצטרפים החדשים לקרוא את הפוסט הזה: "על הבנאליות של היציאה מהארון")

כשנכנסתי לפייסבוק היום, קידמה את פניי הודעה המזמינה אותי למלא שאלון מסוים. השאלון היה "איזה הומו אתה?" ביחס לביה"ס שלי, ולמעשה כל התשובות היו אני: יוצרי השאלון לקחו תמונות שלי מהפרופיל, והפכו כל אחת מהן ל'זהות' אחרת, כל אחת עם כינוי אחר שלי ועם כיתוב שונה - אך עם משמעות אחת משותפת: "יצאת מלך ההומואים". כרגיל, התגובה הראשונה שלי הייתה להבליג ולצחוק על השאלון ויוצריו. ביקשתי למלאו, ומה גיליתי? על השאלה "אתה הולך ברחוב ורואה מלפפון. מה אתה עושה?" אני יכול לבחור בין: א) לדחוף אותו לתחת של הכלב שלי; ב) לאכול אותו בחושניות; ג) לשחק איתו; או - ד) לחשוב 'וואי, סקסי'.

קצרה היריעה מלתאר, אבל בבירור שהשאלון מתאר אותי כבעל פחד מנשים ורצון עז לקיים יחסי-מין הומוסקסואליים בכל רגע נתון ביממה. בואו ננתח את זה לשנייה. ישנו ילד, בחור, שהגיע להבנה מסוימת על הזהות שלו ומציג אותה ללא כל בושה לעולם. הוא לא פוחד מהזהות הזאת ומקווה שאף אחד אחר לא יפחד ולא יתייחס אליו בצורה שונה בגללה. הילד הזה הוא אני, ומי שכתב את השאלון הזה הפשיט אותי, למעשה, מכל אספקט אחר - חוץ מהמיניות שלי. בעיניהם, אני יצור מיני טהור, שכל מטרתו בחייו היא לקיים יחסי-מין עם בני מינו ולבוז לבנות המין השני. הם שחכו שאני בדיוק כמוהם, חוץ מהבדל אחד קטן, ושגם לי יש חלומות, תקוות ומטרות בחיים. מתוך בורות מוחלטת בכל מה שקשור לאורח חיי ולאורח חייהם של פרטים אחרים מהקהילה, התבצעה כאן דה-הומניזציה: בעיני כותבי השאלון, אינני אדם, אלא ישות סקסואלית שאין לה קיום מחוץ למישור המיני בעולם בני האדם.

לקח לי קצת זמן להגיע למסקנה הזאת, ולאחר מכן כבר לא יכולתי לרצות למלא את השאלון. אני שוקל מה לעשות, אבל ברור לי שאסור לזה לעבור בשתיקה. כמו בפעם שעברה, צריך לשלוח מסר: זה לא מקובל במחוזותינו. יותר מיוצרי השאלון, הסביבה צריכה להבין שזה לא בסדר לבצע רצח-אופי ולצחוק על אנשים שונים רק כי הם שונים. עצות יתקבלו בברכה.
נכתב על ידי , 21/5/2009 19:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלמה ב-22/5/2009 19:07



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)