לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

ממעמקים


חוף תל-אביבי נטוש-למחצה

יהיה המקום בו אשרוץ עד-בלי-די,

עד אשר, לפתע, תבוא אהבה

וברדיד-בתולי תכסה את כתפיי.


אשמור את עצמי מפני מגע ידיים זרות.

אלחש לרוח נשיקות של תשוקה.

חיבוקיי יעופו על כנפיים שחורות.

הבדידות תחבקני – ואני אז אותה


אצמיד אל הגוף ותבלע כל פן-אישיות

עקום או מעוות שנמצא בחזי.

עד אז: מנהרות חשוכות מלאות ידידות

תהיינה לי ואני אהיה ידידן הנצחי.


כשאצא אל האור – על עיניי אז אגן.

כשאחזור אל החושך – יכאב אז הלב.

אמות פעם אחת כנווד מתחנחן.

אמות פעם שנייה כאשר לי תסרב


והצעתי עדיין עומדת בחורש

ההוא בו התנשקנו לפני הרבה זמן,

כתמרור או רמזור. ריח של עובש –

זיכרון עוקץ-לב של אהוב נעלם


שלא מראה סימנים של חזרה למוטב.

שקר לבן מלא-גאווה על כך שהצליח.

אשליה, טריק-קסמים, שיר שנכתב

בכוונה טובה. והבחור שהריח


ריח של עובש מצטער על כל הטרחה.

לא היה לי לא חוף ולא מנהרת האופל

לא חיבוק או לב או בכלל – אהבה.

נכתב על ידי , 12/6/2009 19:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קארין ב-15/6/2009 18:22



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)