לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

נשכח שזה קרה.


אני רק אגיד לך עוד שני דברים ונשכח שזה קרה. באמת, לא נדבר על זה שוב, אבל אני רק אגיד לך עוד שני דברים:

השנה דמי-הכיס שלי הלכו למימון שיעורי פיתוח-הקול. חשבתי שאני אצליח להסתדר רק מהסכום שחסכתי מהעבודה בכיתה ט', באמת שחשבתי. לא ככה יצא, והיית צריכה לממן גם אותי חוץ מהשיעורים. צודקת. אבל עכשיו יש לי עבודה חדשה, שתממן אותי לאורך זמן. דמי הכיס שאקבל ממך בהחלט יכולים ללכת למימון פיתוח-הקול. אני אחיה מהמשכורת.

הדבר השני שרציתי לבקש ממך הוא להגיד לי את האמת. בקיץ הזה דיברנו הרבה בקשר לעבודה והמשכה במשך שנה"ל. אני כל הזמן אמרתי לך שלא נעים לי לבוא ולבקש ממך כסף - כל הזמן, לא הייתה שיחה שלא אמרתי לך את זה - ואת תמיד אמרת שכבן-נוער אין לי ברירה אלא לבקש ממך. אני בכל זאת המשכתי בשלי, והסברתי לך שאי-הנעימות מתגברת כאשר אני רואה את אחי מפרנס את עצמו כמעט לחלוטין. לכן חיפשתי ומצאתי עבודה. הרגע צעקת עליי שאני סוחט ממך כסף, הרבה כסף, ובכל מיני דרכים לא כשרות ואין סיבה שאני אמשיך לסחוט ממך כסף בשביל שיעורי פיתוח-הקול. ברור שהייתי צריך לדקלם לך את הפסקה הקודמת, אבל לא יצא. במקום זה שמעתי את האמת בפרצוף. לא נעים.

עכשיו נשכח שזה קרה. מעולם לא קיימנו את השיחה, מעולם לא צעקת עליי בכמעט-בכי. אני רק רציתי להגיד לך שני דברים, ועכשיו נפסיק. באמת.
נכתב על ידי , 28/8/2009 13:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)