לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

לבד / קונטי


לבדי לבדי בעולם מסתובב,

עולם ללא אהבה.

זוכר אני את אותה האחת,

הו - לאן? לאן היא ברחה?

 

לבדי לבדי בעולם מסתובב,

עולם ללא מנגינה.

מנגינה של צחוק ושמחה ובדיחה

הראית אותה, יקירה?

 

לבדי לבדי בעולם מסתובב,

ללא אח ורע, ידיד וחבר.

אולי אתם תבינו מדוע זה כך

אך לי... זה אינו מתחבר.

 

XXX

 

לבד אלך, בדד בדרכים,

מפותלים השבילים כענפי הזית.

לבד אלך, אייחל לחברה...

חיה מוזרה ללא בית.

 

לבד אלך, בדד בחיים,

מפותלים הם - נסתרים מעיניי.

לבד אלך, אצעק "הפסקה!",

אך השדים - עודם אחריי.

 

לבד אלך, בין הצללים,

בודד ביער השחור.

אפל אותו יער, הדרכים מתפתלות...

אולי אף אפנה לאחור.

 

XXX

 

כולם כה שמחים,

צוחקים. אנשים, בני אדם, ילדים.

אך לי... חיה בצללים, החיים

מפותלים כזית, מוסתרים מעיניי...

 

ואני -

נכתב על ידי , 6/11/2006 16:38   בקטגוריות Literary, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרגורי. ב-6/11/2006 21:21



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)