לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

דף לבן / ק'


 דף לבן עומד בדד;

דף לבן אינו אבד.

על דף לבן אכתוב אני –

אספר לדף את סיפורי

(אינו עצוב, אולי שמח,

פני גורל אין הוא מֶבָרֶחֳ.

והרי הגורל הוא מחליט,

מפניו פניי איני אליט).

 

מאיפה סיפורי Will Start?

אגידה: ללא כפית זהב-קראט

וגם לא גזר של סבא אליעזר

וגם לא עוני עצוב ומלנכולי.

אגידה: סיפורי מתחיל מאידה...

או שמלכה? ואולי דינה?

או כן – דינה זה השם!

בטעותי רק אני אשם.

 

אז נתחיל ממלכה-דינה,

שם כפול – לא קל כמו "אידה".

כי אם השטן יחליט לקום

עם אש, ברק ורעם עמום...

לפגוע במלכה, אזי דינה תציל

לפגוע בדינה, אזי מלכה תועיל

וכך רבותיי –

הכל התחיל.

 

ועברו הדורות, הדורות ועברו

חיש מהר, חיש וחיש כי כך הם רצו.

ואחרי שנים-לא-שנים, ילדים-נכדים,

הגעתי אני –

בשלוש-אלף-תשע-מאות-ותשעים.

מה אגידה עכשיו למר שלוש המסכן,

והרי אם יצטרך ללכת בוודאי יתאונן...

כֹּה חבל, כה חבל על מר שלוש המסכן!

 

אך בטח נשאלת, ונשאלת לבטח

שאלה שכזאת שעפה לראש;

למה – הו, למה יעזוב מר שלוש?

אזי

עוד פעם אגידה

ואגידה עוד פעם

שלולא מר שלוש לא הייתה הגלידה

מעולם

 

איזו גלידה? שטויות רקובות!

מה בגלל גלידה יכול כבר להיות?

אומר-נא לכם, הפעם לא אגידה

מה כבר יכול להיות בגלל גלידה;

לולא הגלידה לא הייתה לידתי,

לכן – לולא גלידה לא היה גם אותי.

ואם לא הייתי אני ונפשי...

 

 

לא היה שום חקר והיה גם קצת זמן,

היה גם קצת ירק – מהסוג שעוזר בעולם.

הייתה גם הבסטה, מוצלחת יותר,

ולעומת זאת אף אחד עליי לא מוותר.

ואומר-נא לכם בפעם הסופית (ולא אחרונה)

שישנו עליי לחץ (גדול ונורא).

ואם אין מר שלוש, וגלידה גם כן,

גם אני – כמוהו – כבר לא מתלונן.


- -  -   -    -     -      -       -        -         -          -           -            -             -           -            -                -

 

סתם משהו שכתבתי ביום שני, בו הייתי בטוח שהחיים שלי נגמרו בגלל ש:

 

         א.         הברזתי משיעור שמיני-לא-מתוכנן של האצה בשביל להיפגש עם אהובי ולא היה לי אישור לתת למורה (כי אמרתי שיש לי "תור לרופא שיניים").

         ב.         הדדליין של עבודת החקר במדעים התקרבת בצעדים מטורפים ומ', חברתי לקבוצה, חפרה לי ברמות שצריך לצלם את האצות המזורגגות האלו1.

          ג.          הראיון האישי בתלמה ילין התקרב גם כן, וידעתי שיַמיַ ספורים.

         ד.         הייתי צריך לשכנע את המורה לרוסית לתת לי מועד שני למבחן ברוסית שהפסדתי ביום ראשון בגלל ש"הקאתי". למעשה, הייתי בבית וגלשתי ברחבי האינטרנט. בכל אופן, המורה הזאת קשוחה במיוחד וידוע שהיא לא נותנת מועדי ב'.

 

שלוש סיבות שבהחלט השפיעו.

 

בכל אופן, את האישור להאצה קיבלתי מאבא, כמו את האישור לרוסית. המורה להאצה קראה את האישור (שהיה כתוב ברוסית – דבר שאני לא יכול לזייף) וחייכה אליי והמורה לרוסית, במעשה חסד נדיר, נתנה לי לעשות את המבחן בבית, להגשה אחרי חופשת הפסח2. בסוף סיימתי את עבודת החקר, שיצאה אחת העבודות הטובות בכיתה והדבר היחידי שנשאר זה כמובן תלמה ילין.

 

ובכן, מה אני אגיד לכם. רוב הסיכויים (והפעם זה באמת סופי-סופי) שאני לא אלך לשם. המנהל לא דיבר איתי על כלום בת'כלס, והוא אפילו לא תכנן לדבר עם ההורים שלי. רק בגלל שביקשתי הם נכנסו, הם שאלו קצת שאלות על הפן האקדמי של הבי"ס... ואז כשהתחילו לדבר על הדבר החשוב באמת - הכסף - הוא אמר שיש הנחות ומלגות אבל הוסיף גם שאנחנו  לא בקריטריונים המתאימים. אז אני כבר וויתרתי על הכל, אבל דווקא עכשיו – כשבשבילי הכל נגמר – אני רואה את אמא יושבת עם אבא ואת שניהם ביחד חושבים מה לעשות בעניין. מוזר.

 

בשיחה עם מאיה, היא הציעה לי לדבר עם רכזת המגמה ולא עם המנהל בקשר לפתרון הכספי3. אמא כבר הסכימה לדבר איתה, ועדיין יש לי תקווה קטנה בלב, למרות שהמגמה כאן אצלנו נראית קוסמת במיוחד פתאום... תראו, אפילו אם אני לא הולך לתלמה אני עדיין חי, אני עדיין מנגן לא רע, אני עדיין רוצה מוזיקה בחיים שלי. אז אני לא אלמד בתלמה ילין, הרבה אנשים לא למדו שם והם בסדר גמור עד היום. רק שהמנהל הנכבד צריך ללמוד לשווק את הבי"ס שלו יותר. הוא דיבר בטון "אני לא מתכוון לשווק כלום, יש לי מספיק תלמידים שרוצים ללמוד ולומדים כאן. אתם לא מעניינים אותי - הבא בתור!". אכזב אותי ברמות.

 

בכל אופן, לפני שנתפזר רק רציתי לחלוק איתכם שהבחור שבזכותו גיליתי שאני הומו (א' היקר) גילה את העובדה המרנינה הזאת בעצמו לפני כמה ימים. אומנם הוא לא יודע שהדבר קרה בזכותו, אבל את כל השאר הוא יודע. קיבל את זה לא רע דווקא – ומהר מאוד השבעתי אותו לא לספר לאחי. נקווה לטוב?

 

ק'.

 

כוכביות:

1.       בחרנו את הנושא הכי קשה שיש: פוטוסינתזה בים. היינו צריכים להוציא מידע מהאל-יודע-איפה ובסוף עוד לעשות ניסוי (שלא באמת עבד) על אצות ים מסריחות. כמובן שמ' היא במקרה חרשנית-דתית-מסורתית לא מהעולם הזה שמתביישת לשאול את המורה שאלות מיותרות, אז אני הייתי צריך לעשות את הכל. בע!

2.       אבל, היא אמרה שאני חייב לעשות אותו לבד – ואם הציון של המבחן הזה יהיה גבוה בהרבה יותר מהציון של המבחן הבא היא לא תחשיב אותו בכלל. (:

3.       כמו שאמרתי, אמא כבר הסכימה לדבר איתה, אבל העלתה נקודה מעניינת: מה היא אמורה לומר לה? "כפרע, אין לי כסף"? ^_^

נכתב על ידי , 22/3/2007 11:26   בקטגוריות Literary, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Arets ב-22/3/2007 19:25



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)