לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

שלב א’


היה הצלחה גדולה. אומנם - כמו שציפיתי - זייפתי בכל האדאג';יו של באך, אבל לבסוף השגתי את מטרתי: אני טוּביסט מצטיין, ועל כן אני אקבל בשנה הבאה מלגת הצטיינות - הקונס' העירוני נתניה יממן 50% מלימודיי. ברכות לאחי, שהקונס' יספק גם לו שירות דומה בשנה הבאה.

ובמילים פשוטות: שנינו קיבלנו 100! פאקינג 100 עגול!

בטח שלא אני ולא אחי ניגנו את היצירות שלנו באופן מושלם, אבל מה שניגנו, ויותר חשוב - איך שניגנו, הספיק בשביל מלגת הצטיינות.

אחרי השלב תפסנו את חברנו ה"טוב", ש' לשיחה. ש' טען עוד בתחילת השנה ש"סתם דוחפים אותנו" וש"בחיים לא תצליחו לעבור את השלב". קבל את זה בפרצוף, ש' יקירי. בכל אופן, לאחר שאני החלפתי בגדים בבית (אני הייתי היחידי שהגעתי למבחן לבוש בתלבושת קונצרט בגלל שהמורה שלי אמר לי לבוא ככה) יצאתי לתחנה המרכזית להיפגש עם רפאל; והרי אין דרך טובה יותר לחגוג את מלגת ההצטיינות. אני לא אפרט את הכל, אבל אגיד שנהנתי ואני כבר מחכה לקומזיץ של איגי ביום חמישי.

אה, וממחר עד יום חמישי בערב אני בנופשון של התזמורת. אני בספק אם אמצא שם מחשב כלשהו, ובטוח לא יהיה לי זמן לעדכן. התשרדו בלעדיי...? :)

ק';.
נכתב על ידי , 26/3/2007 11:57   בקטגוריות Music, Optimistic, מוזיקה, אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יא אללה ב-1/4/2007 12:17



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)