לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

פוסטצהריים.


[השעה 12:07 והחדר שלי מסודר. כאילו, החדר שלי מסודר. מאורע כזה קורה פעם ב... הרבה זמן. ואני עשיתי את זה תוך קצת יותר משעה. מה קורה איתי היום?]

אמא טסה לרוסיה לפגישת המחזור שלה ביום רביעי בלילה, וכבר כל הבית נראה כמו מזבלה, במיוחד הסלון. אבא נסע לדיג, אחי נסע לעבוד, ורק אני נשארתי בבית לתפקד כעקרת בית למהדרין. בנתיים, כאמור, הספקתי לסדר את החדר שלי ולהציץ קצת לחדר של אחי. כמובן שאני לא מתכוון לסדר לו את שולחן הכתיבה, כי (1)הוא בלתי אפשרי לסידור ו(2)הוא כועס על כל מי שמסדר לו את השולחן כי אחר כך הוא לא מסוגל למצוא את הכל בסדר הממזרי הזה, אבל אולי אני אכניס את הבגדים הזרוקים לארון ואסדר קצת את המיטה. יאללה אנרכיה!

בעת שסידרתי את השולחן קלטתי כמה זבל אני שומר ללא כל סיבה. אני לא מדבר על מבחנים מהמחצית הקודמת, אלא על דברים כמו מדבקות מכיתה א’, בחנים במתמטיקה מכיתה ז’. אני חושב שאם נתאמץ נמצא גם מחברות מכיתה א’ איפשהו כאן (לא נגעתי במגירות כי אני פוחד שהן יבלעו אותי, אז אולי נמצא גם שם דברים מדהימים). אחרי שהוצאתי את כל הזבל מהשולחן שלי יש לי דחף מוזר לצלם את הכל בשביל להראות לאמא ולהגיד "גם אני יכול להיות מסודר", או לחילופין "לא, לא חלמתי".

אם מדברים על אחי, אני רק רוצה לכתוב כאן שהוא אחד המתלהבים היותר גדולים שראיתי בשנות חיי. אתמול, למשל, בדרך לסבתא היקרה, הוא עישן כל הנסיעה בערך. בדרך חזרה לא התאפקתי ושאלתי את אבא אם זה מפריע לו; תנחשו מה הוא ענה. אני לא מתכוון לשקוע שוב במרה שחורה כמו שהייתי בתקופות מסוימות של השנה, אבל אני פשוט לא מבין מה קורה פה. אפילו מורים מסוימים התחילו לבקש ממני לדבר איתם בפרטיות בקשר לאחי, מרכז המגמה למוזיקה אפילו עשה זאת מול הכתה; אמא כבר הבינה שהוא מעשן; אבא ידע כל הזמן. ובכל זאת - שום דבר. אם הוא רוצה לנסוע למסיבת-מטאל-של-יום-שישי בת"א יחד עם החברים התיכוניסטים שלו, אמא קצת מוחה אבל אז הוא צועק קצת והיא נותנת לו. גם אם היא יודעת שהוא יחזור רק ב- 07:00 בבוקר(!!!) ויש עוד שיעורי בית שהוא לא עשה ולא יעשה למחרת כי הוא הולך לעבוד (בעניין הזה: אמא גם קצת מחתה כי הוא רק בן 14 ויש לו שיעורים לדאוג אליהם, אבל עוד פעם - הוא צעק והיא הרשתה לו). הוא יורד בלימודים יותר ויותר בגלל שיש שיעורים שהוא מבריז מהם עם החברים שלו; בהפסקות הוא מעשן במחשה; אם המורה מאחרת בחמש דקות אז הוא ישר רוצה לרוץ לשם בשביל לעשן עוד קצת. ואמא לא עושה כלום. ברגעים כאלו בא לי פשוט לצעוק על ההורים שלי כמה דברים לא נעימים, וגם על אח שלי. אני לא מבין מה הם מנסה להשיג כאן.

ואבא. אבא זה משהו מיוחד. גם כשאמא בארץ אז הוא לא מבלה במיוחד בבית, אבל הפעם הוא הגזים. ביום חמישי אני חזרתי מהמקהלה בסביבות 22:00, וכשנכנסתי הביתה הופתעתי לראות אותו שר שירי שיכורים עם החברים שלו. הוא התחיל להציק לי, אז נעלתי את עצמי בחדר. הלכתי לישון בסביבות 23:30 והם עדיין לא הלכו. למחרת, בוקר יום שישי, התעוררתי רק בשביל לגלות שהשעה היא 08:05, והשיעור הראשון כבר התחיל. אחי שכח לשים שעון מעורר והופתע לגלות שאנו מאחרים. עד שהצלחתי להקים אותו החלטנו לא לבוא לראשון. ואיפה אבא? נעלם. הוא לא ישן בבית בכלל, וכשחזרנו מצופי-ים בסביבות שש אחה"צ גילינו אותו יושן שינת שיכורים על המיטה. אני ואחי התרחצנו מהר ונסענו לסבתא. חזרנו בסביבות 23:00, אחי התכוון לצאת החוצה ואבא התכוון לנסוע לאנשהו "לשתות קצת בירה", כמו שהוא תיאר את זה. אז ביקשתי את הבית לעצמי עם התראה של חצי שעה לפני שמישהו חוזר. ומה עשיתי? הזמנתי את רפי. ^_^

היום התועררתי ב- 07:00, חזרתי לישון עד 08:00 ולא שמתי לב עד שנרדמתי והתעוררתי שוב ב- 09:00. ואבא? עדיין לא בבית, והוא גם לא ישן בבית כלל. אני צריך לסדר את המטבח, כי מאז מסיבת השיכורים שלו יש כב"מים (כתמים-בלתי-מזוהים) על הרצפה, וכשביקשתי ממנו לנקות את זה ומאחי לסדר את שולחן האוכל שהוא בילגן שניהם הסתכלו עליי ואמרו "תהיה גבר - תפסיק להתנהק כמו בחורה!".

אני כל כך עובר לת"א, וכמה שיותר מהר.

ק’.
נכתב על ידי , 2/6/2007 12:30   בקטגוריות Family, משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רף ב-16/6/2007 15:36



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)