חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי. |
כינוי:
בן: 31 MSN:
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אוגוסט 2007
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
הבלוג חבר בטבעות: | 8/2007
... (זה יצא קצת מבולבל, אבל ניחא.)
המורה שלי התגלה בצורתו האמיתית: מניאק שחושב שהוא יודע הכל, וזאת אחת מהסיבות שהניעה אותי להירשם ללימודי טרומבון השנה בנוסף לטוּבָּה. כשהסברתי את זה למנצחת (המקהלה) שלי אתמול, שלפחות נראית מתעניינת בכל מה שקשור לתלמה לפעמים, פתאום היא הציעה ללמוד בַסוּן* בטענה ש"לומדים את זה מהר", ואח"כ בכלל אמרה ש"נדבר בעוד 5 שנים - אתה תהיה זמר!" אחרי שהתלוננתי (עוד פעם ^^") ששיבצו אותי במקהלה ולא בתזמורת. אני לא בדיוק יודע איך זה קשור, אבל כשחשבתי על זה** לא יכולתי להירדם, אז...
מר ברגולד.
* זה באמת כלי שמעט מאוד אנשים מנגנים עליו, אבל הוא כלי-חובה בכל תזמורת שמכבדת את עצמה. ** "ואולי באמת צריך ללמוד בסון? ואולי באמת צריך ללמוד פיתוח קול?" וכו' וכו' וכו'.
| |
|