לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מה עושים כשלא מצליחים להירדם?


רואים סרט בחינוכית 23, או זה מה שאני עושה לפחות. ובבקשה, בלי תגובות א-לה "חינוכית 23?!?!? חחח", כי, למען האמת, יש בערוץ הזה תוכניות לא רעות בכלל, יותר טובות מרוב הערוצים האחרים שיש ללא YES או HOT (במקרה שלי), ולאחרונה תפסתי את עצמי צופה בו יותר ויותר.


אז איזה סרט אני ראיתי? "זקוף ת'אוזן" (Prick Up Your Ears)בבימויו של סטפן פרירס, בכיכובם של גארי אולדמן (סיריוס בלק ב"הארי פוטר ומסדר עוף החול") כג'ו אורטון ואלפרד מולינה (ד"ר אוקטפוס ב"ספיידרמן 2") כקנת' האליוול. הסרט מגולל את סיפורו הטארגי-קומי של המחזאי ג'ו אורטון שנרצח באכזריות ע"י מורו הרוחני, שותפו לחיים ומאהבו קנת האליוול בשנת 1967.


אודה שהסרט מעניין, מלא בסצינות כחולות-למחצה פה ושם (אין עירום מלא, לא מראים את האקט עצמו, אבל מאוד ברור מה ג'ו עושה בשירותי הגברים), אבל השאלה הבוערת שלי הייתה, ולעד תישאר, מה ג'ו מצא בקנת'?! אין מה לעשות, הבחור מכוער; מכוער מאוד; גרוטסקי; וג'ו... ג'ו גם לא חתיך-על, אבל למען השם! אין לו אף שחוצה את הפרצוף לשתיים.


(אני יודע שהשאלה מטומטמת, וגם הפוסט, אבל זה כנראה בהשפעת השעה המאוחרת... כן, כן, זה בטח בגלל השעה המאוחרת)


מר ברגולד.




'ללא שם', התגובה שאני מנסה לשלוח לך לא נשלחת משום מה, אז הנה מה שיש להגיד:


שמע... נהגתי קצת לא בסדר. אני לא כל כך מאמין בתירוצים, אבל רק אגיד שמצב הרוח שלי בשבוע האחרון היה קצת קודר בגלל סבתא, וכנראה הייתי צריך להשתלח במישהו.


אני ממש מצטער, ואשמח אם תקבל את זה.

נכתב על ידי , 4/8/2007 01:46   בקטגוריות TV & Movies, טלוויזיה וקולנוע  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר בּרֶגוֹלד ב-4/8/2007 19:54



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)