לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אני שונא את אבא שלי להלהלה


"היום, בבוקר, כאילו חחח הוא כזה קם והעיר את כל הבית וזה היה בשעה שש או משו כזה והוא הלך לדיג שלו ואז הוא חזר לפני שעתיים או משו כזה ונתן לאמא את הדגים שהוא נתן או משהו כזה... ואז אמא כזה "כואב לי הגב" והוא אמר משהו בסגנון "תשכבי על הרצפה" ואז הוא עשה לה מסאג' וזה כאב לה אבל הוא לא הפסיק עד שהיא התחילה לבכות... וזה לא עזר. חיחיחי"

אני לא יודע אם אני מכיר בנאדם יותר גועלי ממנו. לארוחת הצהריים (אליה הוא התיישב בתחתונים בלבד) אמא הכינה קציצות ומקרוני, או איך שלא קוראים לזה, ושמה אותם בקערה באמצע השולחן בשביל שכל אחד ייקח קצת לצלחת שלו. ומה הוא עשה? לקח ישר מהקערה בכל פעם, עם המזלג שלו והרוק שלו עליו. עזבו ש, כרגיל, הוא אכל עם פה פתוח והיה מגעיל.

מר ברגולד.

נ.ב.
Hard Fi נותנים אותה באינדי-רוק ואני אוהב את זה.
נכתב על ידי , 11/8/2007 14:11   בקטגוריות משפחה, ציני, פסימי, Pessimistic, Family, Cynical  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-12/8/2007 18:59



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)