לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פעם בכמה זמן


אני מתכנן משהו עם מישהו, וממש בדקה ה- 90, כשאני עומד לצאת החוצה, הוא מתקשר ואומר "סליחה, אני לא יכול". אז לפעמים זאת מישהי, ולפעמים שיחת הביטול לא מתקיימת בדיוק לפני שאני יוצא אלא זה מתי שאני כבר בדרך.

אז הפעם אני תיכננתי ללכת עם שתי ידידות שלי לחדר כושר, כמו שאנחנו הולכים כל יום מאז שעשיתי את המנוי הזה, וכשהתקשרתי גיליתי שהן בבריכה עם כל שאר הידידים/ות שלי מהכתה-לשעבר, ואף אחד לא טרח להודיע לי על הביטול (וגם על הבריכה). לא, זה לא נורא וכן, נלך מחר, אבל משום זה קצת הרס לי את כל מצב-הרוח.

אין מה לעשות, ואני לא מאשים אף אחד, רק שכל פעם שזה קורה אני קצת נעלב וקצת נפגע, והפעם היה לי צורך לכתוב על זה כאן.

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 22/8/2007 12:33   בקטגוריות Pessimistic, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)