לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בדרך חזרה מחדר-הכושר


אחי מתקשר אליי בשביל להזהיר שמסיבות כאלו ואחרות אמא קיבלה קריזה וזרקה את כל החפצים שהיו לי על השולחן/מיטה על הרצפה, בשביל לרמוז לי בעדינות שהגיע הזמן לסדר את החדר.

כבר היו לי מוכנים פוסטים שלמים על המעשה הזה, על כל החינוך שקיבלתי מאמא ועל עוד כמה דברים שהשתיקה המשפחתית יפה להם; אבל אחרי שסידרתי את החדר (כן, אני נמושה, מה לעשות) וקיוויתי שאמא נרגעה קצת, דיברתי איתה על זה, ורק כשהיא אמרה לי בחזרה "יש לי שני בנים ואני מנסה לעשות מהם אנשים טובים. לא אכפת לי שכל שאר המתגברים בעולם חיים בזבל, אני מנסה ללמד אתכם לדאוג לעצמכם. כל אישה הייתה שמחה שבעלה ישטוף רצפות ויכין את האוכל, זאת אחת המתנות הגדולות שאשה יכולה לקבל" הבנתי שהמטרה שלה לא לחנך שני גברים למופת - אלא ליצור אנטיתזה לאבא.

ברגע שהבנתי את זה, הלכתי אל החדר שרק סידרתי עכשיו, ופשוט התחלתי לבכות. לא יכולתי להתאפק. זה הדבר העצוב ביותר ש... (לא יודע איך לתאר את זה) קלטתי בכל חיי עד עכשיו.

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 23/8/2007 16:46   בקטגוריות Family, משפחה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר בּרֶגוֹלד ב-24/8/2007 11:09



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)