לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סיפורארוך.


אחי רוצה ללמוד סקסופון בנוסף לקלרינט, אבל אמא יכולה לממן רק חצי שעה בשבוע, והמורה לא אוהב את זה, אז הוא אמר לאמא היום שרק בגלל חצי-השעה בשבוע הוא יכול לתת שיעורים בזמנים כל כך לא נוחים. כשאמא שאלה אם הזמנים יהיו יותר נוחים אם היא תממן 45 דקות בשבוע, הוא אמר שכן. זה רק שאני או שזאת סחיטה?

היום בשיחה עם מירון (מנהל הקונס' שלי) כשאמא נסתה לברר מה אפשר לעשות, הוא כרגיל גלש לנושאים לא קשורים, אבל יש לו אינטרסים משלו לקדם והפנטזיה של אחי ללמוד סקסופון הוא לא אחד מהם.

בדרך חזרה אני ואמא דנו בנושא, והיא אמרה שהיא לא הייתה מתחילה עם כל הנושא הזה בכלל אלא אם הייתה מרגישה שיש לאחי חלק נשמה שצועק 'סקסופון', ואני חשבתי לעצמי: אז מה? כשרק נפתחה כיתת המוזיקה אני רציתי סקסופון, ובעדיפות שנייה קרן-יער; כשבאנו ב- 01.09 לכיתה ז' אמרו לנו שסקסופון התבטל לחלוטין, ולי לא נתנו לנשוף אפילו בקרן יער, ובמקום זה שיבצו אותי לבאריטון ואז לטוּבָּה. בחופש הגדול שעבר התאהבתי בכלי קשת, והייתה לי פנטזיה ללמוד כינור, שלא התממשה, ועכשיו אני מבין שזה לטובה; מאז אני רציתי ללמוד קונטרבס, ועם הרצון הזה חיכיתי כל השנה האחרונה. זה יצא לפועל? לא. אז נכון, אני בכלל צריך לשבת ולשתוק כי זה לא עניין שלי וגם ככה אמא עושה מעל ומעבר בשבילי, אבל יש הרבה דברים שאנחנו רוצים ולא יוצאים לפועל, ואחי גם ככה קיבל גיטרה-באס, עקב זאת לא נגע כל החופש-הגדול בקלרינט שלו בלי אף נזיפה מאמא, ועכשיו רוצה גם סקסופון. זה נחמד, ואני מבין אותו, אבל שיתבגר קצת - לא כל דבר שאנחנו רוצים מתגשם.

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 3/9/2007 21:13   בקטגוריות Family, Music, Pessimistic, משפחה, מוזיקה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)