לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

"אמא, אני יודע שאת לא אוהבת לשמוע את זה...


אבל הרכבת מאחרת כל יום, ויש רכבת ב- 06:59 בבית יהושע, ויהיה ממש נחמד אם ניקח אותה."

הייתי פשוט חייב להגיד את המשפט הזה, נכון? כאילו, ממשממשממש חייב? אז הייתי מאחר בכל יום, שיהיה - לאאאאא, אני חייב להציע את זה לאמא, למרות שאני יודע שהיא לא רוצה ולא אוהבת את הרעיון הזה ובכלל שונאת את ביה"ס שלי! אז כן, אמרתי את זה, כי - חס ושלום! - אני לא רוצה לאחר לשיעור.

מזמן החלטתי לא לכתוב כאן תכתיבים מדויקים של השיחות שלי ושל אמא, מה גם שהחלקיקים שאני זוכר ומועברים לכאן הם סתם צל חיוור של הדבר האמיתי... הפעם זה היה בערך אותו דבר: הבי"ס לא נותן כלום, לומדים שם רק מוזיקה, אני לא מוכנה לצאת יותר מוקדם, אתה לא מכבד אותי, אתה מנסה להקשות לי את החיים, אני לעולם לא אסלח לאף אחד - לא לך ולא לאבא ולא לאף אחד - שהסכמנו לדבר המטורף הזה.

אז יופי, עכשיו עשיתי עוול לאמא, עליו היא צריכה לסלוח לי, ועזבו את העובדה שאני מאושר (פחח), שאני אוהב את השכבה שלי (פחחח), שאני אוהב את ביה"ס שלי - מה שלא הרבה ילדים יכולים להגיד (פחחחח), שאני אוהב ללמוד - אבל באמת אוהב ללמוד בפעם הראשונה בחיים שלי (פחחחחח), שאני שלם עם עצמי (פחחחחחח) ושאני מרגיש שמצאתי את מקומי בעולם המטורף הזה (פחחחחחחח). מה זה משנה בכלל? זה דבר מטורףמטורףמטורף לעשות, אבל ממשממשממש מטורףמטורףמטורף לעשות, אני טיפש ומטומטם ומה לא, אבל אבא יותר כי הוא הרשה לי לעשות את זה מהתחילה, והכל בגלל שאחי לומד פיזיקה-לשון-תנ"ך-ביולוגיה השנה, בביה"ס שלו בנתניה, ואני לא*.

אז בכיתה י' אני אחזור לביה"ס הקודם שלי, זה לא נורא, אולי זה אפילו טוב, ו... לא יודע, נראה משם.

מר ברגולד.



* אנחנו פשוט נלמד את זה בשנה הבאה, אבל האם זה משנה ל- DevilMom? פחחח, הצחקתם את סבתא שלי, ז"ל.
נכתב על ידי , 17/9/2007 21:29   בקטגוריות Family, Pessimistic, משפחה, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר בּרֶגוֹלד ב-27/9/2007 05:32



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)