לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הרהורים בקשר לשביתה.


מצד אחד, שביתה זאת מיני-חופשה שכזאת, ואפילו חולה-בי"ס כמוני יכול למצוא מה לעשות. היום אפילו הודיעו בבי"ס שבמקרה ויש שביתה עדיין נבלה בביה"ס את ימי שני-שישי, ואת ימי רביעי באקדמיה למוזיקה, בשביל חזרות מקהלה וכאלו. כן, אני יודע, "אבל זה מוזיקה" - so be it. זה עדיין משהו. בגלל זה, מעבר לשבוע של דברים-לעשות עוד לא הכנתי, וגם ככה חוץ מלהתאמן על טובה-טרומבון-תפקידי-מקהלה ואז לצאת עם מישהו החוצה עוד לא כל כך התקדמתי.

מצד שני, אני באמת מאמין בכל ליבי שהשביתה לא תימשך במשך כמה חודשים, בניגוד ל- Wishful Thinking של כמה מכריי; ואם זאת הכוונה של ארגון המורים - חבל מאוד. אולי באמת הזכויות שהם דורשים מגיעות להן (ובכל זאת, עדיף להתספק בהעלאת משכורת ולא ביטול רפורומות, אדוני יו"ר הארגון), אבל כמו שאומרים: החולצה שלך קרובה יותר לגוף; או במקרה שלי: אני דואג קודם לעצמי, ואני יודע שאם השביתה תימשך יותר משבוע-שבועיים, (1) אמא תוציא אותי מתלמה, ו(2) סתם נפסיד הרבה חומר שנצטרך להשלים אח"כ. Not my cup of tea. אני בכל זאת חושב שאם היו מסלקים חצי מהאידיוטיות שיושבות בחדי המורים ברחבי הארץ וקוראות לעצמן "מורות", הכל היה נפתר מעצמו, אבל - ואולי לטובה - אנחנו בעידן זכויות העובדים (בערך) ולכן, אפילו מורה שלא יודעת את החומר שהיא מלמדת, תצטרך "לחכות" כמה שנים טובות עד שיסלקו אותה - אם בכלל.

(עדיף בלי שביתה, בכלאופן.)

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 8/10/2007 20:26   בקטגוריות Current-Affairs, School, אקטואליה, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חורף. ב-8/10/2007 22:32



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)