לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אמא כועסת עליי, ולמה?


בגלל שבזמן שהיא עוד פעם טחנה את השיחה של "אני-לא-מבינה-את-תלמה-הרי-זה-בי"ס-למוזיקה-אז-למה-המורים-לתיאוריה-שובתים-זאת-פשוט-חוצפה" אני אמרתי לה להירגע, לא להעלות את לחץ הדם, ולנשום עמוק.

 

"לנשום עמוק? בסדר, אני פשוט לא אדבר איתך".

 

כן, אמא, כי לי ממש קל כל הקטע הזה של לא ללמוד, ולהישאר בבית במשך חודש, לבהות בקירות, ללמוד את כל הקולות במקהלה (גם את אלו של הבנות) כי כבר אין משהו אחר לעשות, וזה נכון גם לגבי תפקידי הבאס בשורות של הפסנתר (חימום מצוין לפני אימון ארוך, ד"א).

 

ובנוסף לזה, אני צריך לראות את כולם במשפחה ממשיכים בשגרת חייהם ההו-כה-מעניינת-יחסית-לשלי כרגע, ובמיוחד את אחי שהולך לביה"ס ועוד מתלונן הזה. ואם כבר אחי: שנינו יודעים שביה"ס יכול להישרף או להתמוטט ואת לא תאמרי כלום, אפילו תברכי על כך כי "זה בי"ס דפוק גם ככה", אבל על כל דבר קטן בבי"ס שלי את עושה מהומה, למרות שאת משלמת פחות. כל הכבוד, אמא, חלוקה הוגנת.

 

אז אל תדברי איתי, לי יהיה יותר קל. כלבה.

 

מר ברגולד.

נכתב על ידי , 13/11/2007 14:18   בקטגוריות Family, Released Angers, משפחה, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר בּרֶגוֹלד ב-18/11/2007 13:22



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)