לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

השביתה נגמרה?


כמו הרבה אנשים אחרים, ישראבלוג הוא דף הבית שלי. כשקראתי את הנושא החם בפעם הראשונה, הבוקר, לא האמנתי למראה עיניי. חוזרים ללמוד? סופסוף? הייתי באופוריה. רק חבל שאמא הרסה את הכל - אבל הפעם היא צודקת:

בית הדין קיבל את עמדת הממשלה, בסופו של דבר. זה אומר שבכל רגע נתון המורים יכולים לשבות / לערוך עיצומים באמתלת "אבל לא קיבלנו את מה שמגיע לנו באמת בפעם שעברה". חבל שעד המורים ארגנו שביתה ארוכה ופעילה שכזאת, בית-הדין די הרס את הכל.

אבל, במחשבה שנייה, נראה לי שבביה"ס שלי בכל זאת יחזרו ללמד, בלי שום התנגדות לצווי בית המשפט, כי לפי מה שהבנתי, גם המורים למקצועות האקדמיים אוהבים ללמד אצלנו. אם המורים ישבתו עוד פעם בשנה הבאה, גם אח שלי צריך להתחיל לדאוג, ואני לא מוכן לסבול אותו 48 יום.

עד אז, משהו מעניין מבלוג מאבק המורים: טבלת השוואה בין הצעות המורים להצעות הממשלה בקשר לשינויים במערכת החינוך.

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 5/12/2007 06:35   בקטגוריות Current-Affairs, School, אקטואליה, בית ספר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיה ב-8/12/2007 19:31



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)