לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

כל הנוצץ זהב?


היום הלכנו שנינו ברחוב.

במקרה. ביחד.

האם אנשים מבחוץ חשבו שאנחנו מכרים?

ידידים? חברים? זוג?

 

האם הם ראו, ממקום עומדם,

את מה שאני ראיתי?

את קרני השמש – הנמצאת מאחוריךֳ –  

הפוגעות בשיערךֳ מרחוק...

שיערךֳ המתולתל ("חופשי", כך כיניתי אותו אחר-כך)

זהר באור יקרות.

ועיניךֳ התכולות נצצו בנצנוץ

של זהב.

 

 

 

עיניךֳ התכולות נצצו בנצנוץ

של זהב-שוטים.

ופתאום, זוהר שיערךֳ נראה עמום קצת,

וגם השיער עצמו – אינו חופשי עוד

אלא מבולגן.

השמש זזה סנטימטר מטה

והלאה זה כבר לא היה אותו דבר,

המראה שאני ראיתי

ועוברי-האורח בספק ראו.

 

היום הלכנו שנינו ברחוב.

האם אנשים בכלל חשבו שאנחנו הולכים ביחד?

 

לעד אזכור את שיערךֳ הזוהר,

ועיניךֳ המנצנצות, באותו היום.

זוהר-שיערךֳ ונצנוץ-עיניךֳ

שנפלו על החומה שבינינו.

 

והיא לעולם לא תישבר.

 


 

[ועוד פעם, שיר בחריזה חופשית. ועוד פעם, הספק הזה - האם זה באמת אני? לא יודע. נחיה ונראה. רק אסביר: היה לי, ובמידה רבה עדיין יש לי, קראש מטורף על הומו אחד מהבי"ס שלי. הוא יודע עליי, אני מהמעטים בבי"ס שיודעים עליו, אבל נראה לי שזה לא יתקדם לשום מקום, אז צריך להתגבר ולהמשיך הלאה. כנאמר בשיר, "...החומה שבינינו [...] לעולם לא תישבר...".]

נכתב על ידי , 16/12/2007 21:44   בקטגוריות Literary, Love and Relationships, סיפרותי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר בּרֶגוֹלד ב-17/12/2007 22:57



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)