לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מותק, אני בבית! D:


כן, חזרתי כבר שלשום, אבל איכשהו לא ידעתי איך לנסח את פוסט החזרה עד עכשיו. אני מבטיח שיהיו תמונות בימים הקרובים, בעיקר של אנשים, כי בניינים מעניינים רק אותי. :)

אני לא חושב שאני עומד לכתוב את כל מסלול הנסיעה, ומה קרה בכל יום ויום (כי גם אני לא זוכר), אבל היה מדהים. התאהבתי בפריז, בכנסיות גותיות, בבחורים אירופאים ובשוקולד בלגי.

אה, כן, אולי הזכרתי את זה כבר, אבל כשפיזרו אותנו למשפחות המארחות בבלגיה, אני הייתי עם פסנתרן חמוד מכיתה י', הומו, שסיכמתי איתו על כך מקודם. חשבתי שאולי משהו יקרה - אבל   ש ו ם  ד ב ר   לא קרה (מצטער, אני צריך להיות ברור פה, התערבות שלמה עומדת על הפרק), ולמעשה: הוא קצת עיצבן אותי בכמה דברים שהוא עשה ואמר ביומיים האחרונים של הסיור. אז למרות שהוא חתיךעל עם ראש על הכתפיים, אני כרגע מנסה להשאיר אותו מאחור.

שלל קניות: 4 זוגות תחתונים מדהימים מ- H&M וקפוצ'ון פסים שחיפשתי כל החורף שקניתי בחנות לא-מותגית בעליל ברחובותיה של ברוג', בדרך חזרה מבלגיה לצרפת. אה, וקצת שוקולדים למשפה מליאונידס, הגרסה הבלגית-עולמית לרולדין. היה טעים.

אז עד מתישהו,
אגנוס
נכתב על ידי , 29/2/2008 23:18   בקטגוריות סיור מקהלה 2008, Choir Tour 2008  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חורף. ב-2/3/2008 18:54



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)