לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

באמצע התמוז


ביצוע: נורית גלרון
מילים ולחן: נעמי שמר

עצוב למות באמצע התמוז
דגלי הקיץ נישאים אל על
בראש התורן תור הומה ולא יחדל
כי על קיצך ועל קצירך הידד נפל

עצוב למות באמצע התמוז
דווקא כשהאפרסקים בשפע
וכל הפרי דווקא צוחק בסל
ועל קיצך ועל קצירך הידד נפל

עצוב למות באמצע התמוז
אבל באמצע התמוז אמות
אל בוסתני הפרי שהתייתמו
הידד אחר הידד נפול ייפול
ועל קיצך ועל קצירך ועל הכל

אחד השירים הארצישראליים היותר יפים ששמעתי. ביה"ס שלי מארגן ערב שירי-זיכרון בסביבות ימי הזיכרון, ואני עומד לגשת לאודיציות עוד שבוע בדיוק. בחור ממש נחמד מהכיתה הסכים ללוות אותי, ואני גם אציע את השיר למנצחת שלי כמועמד ראוי לעיבוד (אני לא יודע, נראה לי שגם המקהלה שלי מופיע בטקסי הזיכרון).

אני אוהב כששיר בעברית מעורר בי רגשות כאלו. יש משהו בלשמוע את שפת אבותייך, הקדושה במידה מסוימת, מושרת ליצירת שלמות-במוזיקה שכזאת. ובכלל, אין על נעמי שמר.

 

אלכס

נכתב על ידי , 28/3/2008 19:56   בקטגוריות General, כללי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של New Melody ב-31/3/2008 16:18



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)