לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

על הבנאליות של היציאה מהארון.


או גם: "מה, לא ידעת?"

איכשהו, עם המעבר שלי לתלמה, לא רציתי להסתיר את עובדת היותי הומו. בכלל לא. הסתרתי את זה מספיק זמן כאן, בעירי, אז לא רציתי את כאב הראש הזה. איכשהו זה גם לא נתפס כחלק מהותי ממך שם. אותם אנשים שהסתובבו איתי לפני שידעו המשיכו להסתובב איתי גם אחרי שידעו, והקשר שלנו לא נפגע בכלל. השאלה הזאת, הנשאלת פה (כלומר, בעיר שלי), "מה, אתה הומו?!", בקול הלגלוג העמוק, אינה מעניינת אף אחד שם (להלן: תלמה).

יצאתי בפני החברה הכי טובה שלי בתלמה, בתחילת השנה, באמצע שיעור ספרות, ואז בפני עוד אחת, ואחד, ועוד אחד, ונתפסתי בשוונג. כל כך משחרר זה היה, כמעט ואף פעם לא חוויתי את זה. מה כמעט ואף פעם? בכלל. אף פעם לא יצאתי למישהו פנים מול פנים. יכולתי לכתוב על זה באינטרנט, לשלוח הודעות מסנג'ר, אבל להסתכל לבן-אדם בעיניים ולהגיד "אני הומו" - לא יצא לי.

ופתאום: רצות עליי שמועות בשכבה, כך אומרת לי אותה חברה טובה, שהייתה הראשונה איתה חוויתי יציאה מהארון פנים מול פנים. אני? למה שאני אעניין מישהו? מי הפיץ? מי אמר? כבר מהתחלה סיכמתי איתה שאם מישהו ישאל אותי ישירות היא יכולה להגיד את האמת. לא אכפת לי, באמת שלא. כל עוד זה לא יגיע לפה, ודאגתי שזה לא יקרה, אני בסדר עם זה. ואז יותר ויותר אנשים ידעו, ואולי עכשיו, 95% מהאנשים שהם חלק מחוג החברים שלי יודעים.

וטוב לי עם זה.

והיום, פתאום אני מגלה שאחד לא ידע. ואני דיברתי איתו כאילו הוא יודע. ופתאום זה "אתה רציני? אתה הומו?", ו"כן, מה, לא ידעת?".

אז עכשיו הוא יודע.

וטוב לי עם זה.

סרניטי



ואיכשהו, לסוף הפוסט ידחף גם שממש עוד כמה ימים, ב- 06.05.08 יש לי יומולדת 15. זאת השנה הראשונה בה אני פשוט אדיש ליום ההולדת שלי. אני לא חושב על זה, לא מארגן מסיבה, ולא מבקש מתנות. סבא נוסע לאמריקה עוד מעט, אז אני מנצל את זה בשביל לקנות פיה חדשה וטובה יותר. שבוע אחרי, יש לי מבחן שלב ב' וקונצרט מאוד חשוב עם המקהלה של הקונס'. אז אולי אין לי זמן לזה שנה. מוזר.
נכתב על ידי , 2/5/2008 22:07   בקטגוריות על עצמי, Self  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וי ב-6/5/2008 20:47



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)