לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

נכתב בציניות.


אכן, קוצקר, אתה צודק. לדעתי צריך להחזיר את כולנו בתשובה, ככה נספיק לפגוע ברגשות שלכם. אני מבין אותך לחלוטין. מסכן הגבר שיראה רגלי אישה ברחוב, ומסכנה האישה שלא יתייחסו אליה כאל רכוש הבעל.
גם מרמוז צודק. אנחנו כל כך הרבה ציבורים בארץ אחת. צריך לבטל ציבור אחד, אז למה לא את החילוני? הכל עדיף מ - חס וחלילה - לפגוע ברגשות הציבור הדתי. אז יאללה, מי מתנדב להעביר לי שיעורי יהדות? אתה, מרמוז או צליל? שנייה, צריך להוריד את צליל, כי היא אישה ויכולה להכניס מחשבות טומאה לראשי... המממ, טוב, אתה ומרמוז תצטרכו להחליט. אני די פנוי עכשיו כל היום, חופש, אתה יודע.
האם זה אומר שאצטרך לנטוש את קהילה ההומו-לסבית? חבל, כל כך צבעונית ומשוחררת. אבל אני מניח שאם זה אסור לפי התנ"ך, אז אין לפקפק בכך. אעבור טיפול אצל פסיכולוג דתי, שאסור לו ללמוד וללמד את תורת פרויד, שיסביר לי טוב שהומוסקסואליות זה למעשה מחלת-נפש, או גנטית, לא משנה, יש בה אלמנטית משניהם. אז בגלל שאבא שלי הומוסקסואל נחבא, ובגלל התניה חברתית מושחתת שעברתי, שאומרת שלי שהומוקסואליות זה בסדר, החלטתי שאני הומו. אבל זה בעצם לא נכון. תוך כמה חודשים, אצא משם סטרייט למהדרין, אשתדך לי עם איזו בחורונת נחמדה, ונוליד 14 ילדים in no time.
למרות שאני לא עובד, ולא סיימתי בי"ס, אפרוש מהכל למען אלמד תורה, כי בתורה כתוב שמגיל 13 אני גבר עצמאי - אז יאללה, לפרנס משפחה. 14 ילדים לא אוכלים אוויר. אלמד בחברותא פרשיות מן המשנה והתלמוד, ואנעל את עצמי בפנימיה דתית, בה מקדישים כל דקה חופשית למעשה האוננות, אבל לא מודים בכך, כי זה אסור. לא אהיה גאון הדור, ולמעשה כל האשכנזים המיוחסים יתייחסו אליי כאל... נו, טוב, אומר זאת - חרא, כי אני רק חוזר בשאלה, ואין לי שם משפחה כמו מנדל, רוזצווייג, או כהן. למרות שלמען האמת, תמיד נראה לי שדווקא לחוזרים בשאלה צריך להתייחס כמיוחסים ביותר, כי הם נטשו את כל מה שהם הכירו עד אז בחייהם, לטובת עולם מנוכר ומוזר כמו עולם הדת. אבל מה אני יודע, אני רק חוזר בשאלה מסכן.
אשמור את כל החגים, בסוכות אגור בבית ארעי במשך שבוע שלם, אפילו אם יירד גשם או יהיה חמסין, כי כך עשו אבות-אבותיי ביציאת מצרים. בפסח אזרוק חצי מטבח לזבל, כי אסור בתכלית האיסור(!) לאכול לחם, או דברים כאלו, בפסח. אם ארצה פיצה, אסתפק בתחליף הקרטון שהפיצריות השכונתיות מספקות. מאז ואילך, אתפלא איך אנשים אוכלים דבר טמאים כמו חזיר או פירות ים, שאפילו הפסקתי להתגעג אליהם בזמן. לא, אני מתרכז בלשמור כשרות, להפריד בין הסכו"ם לכיורים שונים, ולא להדליק או לכבות את האור אחרי השעה 18:36 וחמש וחצי מאיות השניה - כי נכנס שבת.

איזה צבע כיפה אופנתי היום, שאני אדע?
נכתב על ידי , 8/8/2008 12:56   בקטגוריות Religion, Religious Coercion, etc, דת, כפייה דתית וכו'  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בקשטי ב-8/8/2008 20:19



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)