לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

על הבנאליות של היציאה מהארון (2)


לא יכולתי להירדם, והטלויזיה נשארה על ערוץ 3 מהתוכנית של גיא פינס, כשפתאום ראיתי קטעים מהפרקים הקודמים של "חשופים", הטנלובלה המזעזעת של הוט. בדיוק הוציאו מישהו מהארון בשידור חי. מרנין.

לפני כמה ימים גיליתי שדיברו עליי רכיל בסיור לאיטליה של תזמורת הבית שלי. במיוחד אדם אחד, שלא אציין את שמו כמובן, שדיבר עליי באופן קבוע בצורת "לפני שהוא יצא מהארון". קצת הקפיץ אותי בהתחלה, אבך אז השלמתי זה, פחות או יותר. מפריע לי יותר שמישהו מרשה לעצמו לעשות דבר כזה מאשר שדבר כזה נעשה לי. אי-אפשר להגיד שהיינו חברים טובים במיוחד בזמן שאני מכיר אותו, אבל הוא גילה עליי במקרה ואמר שהוא תומך ביציאה, דברים בנאליים שהועילו לי בשבועיים הראשונים של הגילוי העצמי. כבר הייתה פעם אחת בה הוא רמז עליי באדיקות יתר למכר שלי מביה"ס, שגם כן מנגן יחד איתי בתזמורת הבית, אבל איכשהו אז לא התייחסתי לזה כל כך. אני מניח שזה מפריע לי בעיקר בגלל האוכלוסייה של התזמורת; חלק מהקוראים קראו את הפוסט "על הסיור לאיטליה" (24/06/08, בצירוף מקרים מוזר, בדיוק לפני חודשיים), ומשם אפשר להבין שחלק גדול מהנגנים בתזמורת הם דתיים מזרמים שונים. למעשה, רוב הנגנים בתזמורת הם דתיים. עם כל התהליכים שחלק מן הציבור הדתי עובר בזמן האחרון, בזכותם הוא הופך לקצת יותר מאיר פנים להומואים ולסביות, קשה לי להאמין שילדים בגילי ומטה יצליחו להתגבר על הדעות הקדומות שציבור זה עדיין נגוע בהם. אם דבר כזה היה קורה בביה"ס לא הייתי מניד עפעף; המדיניות שלי היא לצאת מהארון, ולא אכפת לי מי יפיץ או איזה שמועה רצה. כשזה קורה בבית זה קצת יותר בעייתי. אני לא רוצה שזה יגיע לאחי או לחברים שלו, וחבל לי שמישהו שכן בטחתי בו עם הידיעה הזאת מפיץ אותה כאילו שום דבר לא קרה. קשה לי להאמין שהוא לא מבין לבד כמה בעיות זה יכול ליצור.
נכתב על ידי , 24/8/2008 23:24   בקטגוריות Life, חיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)