לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

מחשבות על זמן.


השנה עומדת להיות שנה עמוסה. עמוסה מאוד, אפילו. מהרבה מקומות זורמות הצעות ובקשות מאוד מפתות, להצטרף לפה, לנגן שם ולמצוא זמן גם לשיר במקום אחד או שניים. לא רוצה ליצור רושם של מולטי טאלנט או משהו, אבל אני משתתף בכל מיני מוסדות לימודיים, שלהם גרורות, ובתוכם תלמידים איתם אני מתקשר על בסיס יומי ושמציעים לי כל מיני דברים.

אז נראה איך יילך. השיטה שלי זה לקבל את הכל, ואז להוריד את מה שלא נותן לי כלום. כבר עכשיו יש לי שני דברים שאני בטוח שיצטרכו לרדת או להצטמצם משמעותית, ונראה בהמשך. הרבה דברים חדשים, שאני לא יודע איך אני אסתדר בהם בכלל; הרבה דברים ישנים, שלא הסתדרתי בהם בכלל, ואני ממש לא רוצה להישאר, אבל בסוף אצטרך. ואת כל זה עוד צריך להסדיר עם הלימודים.

אתמול הייתי בהצגה "היי יפה" בצוותא, מומלץ בחום. פגשתי שם את המנחה של סדנת האופרה, שהשנה תתרכז במחזות זמר, בביה"ס שלי. אדי זייסמן. פסנתרנית מקסימה, כתבה את כל המילים והמוזיקה להצגה, המקסימה גם היא (לפרטים, פה). פגשתי הרבה אנשים שאני מכיר, אנשים שהכרתי רק אתמול, נחמדים בטירוף ובמקרה יהיו איתי בשכבה. גורם לי גם לשמוח, שאף על פי הלחץ העצום שיכול להיווצר בנקודות מסוימות השנה, אני בכל זאת אצור חברויות חדשות וקשרים לחיים, אף אולי.

מה שהכי מדאיג אותי, מעבר ללחץ, זאת הפגיעה הלימודים שיכולה להיווצר. למרות שכולנו מעמידים פנים יפה מאוד בביה"ס, המגמות כן פוגעות לנו בלימודים פה ושם. מצד אחד, אני ידוע שברוב הדברים שאני לומד בשיעורים האקדמיים לא אשתמש מעבר לשנות התיכון, ושלאט לאט אני נוטה יותר ויותר למוזיקה כמקצוע מאשר כתחביב לחיים, ובכל זאת אני רוצה להפיק את המיטב ולהוציא את הציונים הכי טובים שאני יכול. אני לא רוצה להגיע למצב שמרוב התרוצצויות לכל מקום, אני אפסיד גם את זה. פגיעה במקצועות המגמה לא ארשה והיא לא באה בחשבון.
נכתב על ידי , 27/8/2008 22:36   בקטגוריות General, כללי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)